Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #1 Del Skrevet 25. april 2006 Hei! Er det noen her inne som er/har vært plaget med cyste til tider? Jeg har vært litt plaget i ny og ne! I går morrest våknet jeg av at jeg ikke kunne strekke meg ut, da gjorde det så vondt i siden. Litt utpå dagen kjente jeg litt stikking i siden, det gikk over, men smerten når jeg setter meg er der enda. Det kjennes ut som et slags vakum når jeg setter meg slik at jeg kjenner det er noe i den ene sida. Kan minne om de gangene jeg har hatt cyste, men det kom jo så fort? Og jeg har aldri hatt de smertene i forkant av en cyste som jeg opplevde i går morrest? I tillegg til dette har jeg vært veldig slapp og blitt fort sliten i det siste, vært litt svimmel, og fikk ømme bryster i går kveld og de er ganske ømme i dag. Noen som synes dette høres ut som svangerskapstegn? Skal ha ikm den 7. mai, så jeg syns det var litt tidlig! Jeg har også hatt mensmurringer siden forige mens som ble avsluttet ca den 10. De har enten begynt å gi seg litt nå eller så har jeg blitt vant med dem... Langt innlegg det her, men blir jo litt nysgjerrig.. Hadde vært så fint om noen kunne svart=) Dette er vår 4pp, vi er ikke så opphengt i el enda, lar det som skjer skje, begynner å regne ut ifra el til høsten! =) Men ganske sikker på at vi har hatt sex noen ganger i forkant av el! Foresten, her inne ser jeg mange sier at spermen lever i en til to dager, men jeg har alltid hørt at spermen lever i seks dager, der er dette legen har sagt til meg! Mvh ei som gjerne ønsker svar=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4861937-noen-som-orker-%C3%A5-svare-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #2 Del Skrevet 25. april 2006 Det er bare veeeeeldig god pserm som lever i 6 dager, norsml sperm lever i ca. 72 timer. Synes det høres ut som du har EL. Med IKM 7. mai skal du ha EL i disse dager, så hopp til køys:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4861937-noen-som-orker-%C3%A5-svare-meg/#findComment-4862238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå