Gå til innhold

Noen som har opplevd dette..?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke åtte. Som ved tidligere svangerskap har jeg vært trett og fryktelig kvalm. For noen dager siden opphørte det hele..?!

Våknet i natt av sterke smerter i livmoren. Gikk over etter en stund, men min tanke var at nå mister jeg. Men ikke tegn til blod...Kan det være MA?

Skal på svangerskapskontroll torsdag, så jeg tar ikke kontakt med lege mednindre noe veldig akutt oppstår.

Noen som kjenner disse symptomeme?

Veldig takknemlig for svar...

Fortsetter under...

jeg hadde SA da jeg var 6 + 4 på vei. symptomene ble borte 1-2 dager før blodet kom. hadde ingen magesmerter. venninna mi hadde MA i uke 13, men fosteret hadde vært død en stund. hos henne ble symptomene borte, men merket ingenting før vannet gikk i uke 13.

men det kan være helt normalt at symptomene kommer og går! håper det går bra med deg og spiren, men jeg ville kanskje ha ringt legen!

lykke til!

Vil ikke skremme deg, men bare fortelle om mine erfaringer.

Har nå vært gravid to ganger, og begge gangene endt med MA.

Felles for graviditetene har vært veldig lite symptomer, og de få jeg hadde forsvant.

Første gangen hadde jeg spottet flere ganger helt fra starten av, men det gikk etterhvert over til brunaktig/blodig utflod. SA omtrent i uke 11, men da hadde fosteret vært dødt i flere uker (har trodd ca 2, men forstår nå at det kan ha vært dødt enda lenger).

Denne gangen har jeg ikke spottet, men begynte igjen å få litt brunlig utflod etter at symptomene mine ble borte.

Fikk UL når jeg var 13+2, og fosteret ble målt til 28mm, noe som tilsier sent uke 9/tidlig uke 10. Så det hadde vært dødt i minst 1 uke før jeg begynte å miste symptomer.

Begge gangene har jeg (og andre) prøvd å berolige meg med at det er vanlig at symptomer varierer, og at man har blødninger, men magefølelsen min sa at noe var galt...og det var det altså.

Om du virkelig føler/er redd for at noe er galt, ta det opp med legen din på torsdag, og spør evt om å få en UL.

Lykke til, og håper inderlig at alt er OK!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...