Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenta mi er nå snart 10 mnd, og vil ikke ha annet enn mm!! En periode spiste hun både grøt, middag og brødskive, nå går det til nød ned to-tre brødbiter og når hun ser skjeen bare vrir hun hodet bort og er absolutt ikke interessert!!! Mistenker at det er tenner som plager henne, hun elsker å gnage på brødskorper/skalker, agurkbiter og pærebiter men det er jo minimalt hun får i seg av det..... Ammer fortsatt på natta, synes liksom ikke jeg kan nekte henne det når hun ikke spiser.... Hun er flink til å drikke vann! Flere som har det slik? Skal på helsestasjonen andre uka i mai, spent på hvor hun ligger på vektkurva si da...... Blir litt bekymret nå ja, men hun virker blid og fornøyd....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4861439-flere-sm%C3%A5spiste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er snart 8 mnd og kunne godt tenkt seg bare mm. En stund gav jeg bare grøt på kvelden men hs sa at jeg burde gi han grøt på dagen også... Så nå får han grøt 2 ganger for dagen. Ofte er det lite som går ned av grøten.. Spes. på dagtid. Men for et par uker siden spiste han ingenting! bare mm. Så her har tiden hjulpet oss litt.. Jeg ammer ikke om natten. Han har gått fint opp i vekt til tross for lite "vanlig" mat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...