Gå til innhold

April: Endelig hjemme!

Anbefalte innlegg

10 dager etter termin kom endelig vår andre sønn til verden.

21. april (dagen hvor fødselen egentlig skulle bli satt i gang) kl. 07:15 så vår lille Adrian dagens lys. Han var 3768 gram og 52,5 cm. Hodemål 36 cm.

Kjente absolutt ingenting før jeg gikk til sengs i 00-01 tiden...riene ble litt kastet på meg kan du se..startet med 3 min. mellomrom..sånn passe vonde rier..ringte føden og de ba meg komme med en gang. Kl. 03:30 ble vi innskrevet på UNN. Deretter kom riene med mindre og mindre mellomrom..og var ganske vonde. Det ble ikke tid til å gi noe bedøvelse..fikk en akupunkturnål i hver hånd og en i hode med en gang vi kom inn..dette var bare ubehagelig..ikke noe særlig smertelindrende....Fikk bare beskjed om å slappe av så gikk det fortere framover..det hjalp!

Hele tiden var vi alene med bare en jordmor noe som var veldig deilig syntes jeg..vi fikk en fin fødsel selv om det var helt uten bedøvelse. 07:15 kom vår lille sønn til verden og vi fikk han rett på fanget..det var så deilig..øynene var åpne og fokuserte med en gang.

Bare noen timer etterpå fikk jeg dusjet og flyttet ned til barselhotellet hvor vi hadde eget rom med eget bad..tv og sofa og alt et vanlig hotell har. Det har vært en fin opplevelse som jeg unner dere alle!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4860961-april-endelig-hjemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...