Gå til innhold

Mai: Magen har sunket...blandete følelser!


Feline80

Anbefalte innlegg

Er det flere her inne som er veldig lettet over at magen har sunket, men er litt bekymret fordi det plutselig føles som man ikke er så gravid lenger? Jeg føler magen er blitt så mye mindre og at det plutselig er blitt litt for "lett" å bevege seg, sitte og bøye seg for å knytte skoene. Jeg har ikke vært på kontroll på en måned, så jeg vet ikke om sf-målene er slik de skal og heller ikke om hodet er festet. Jeg er 37 uker på vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går og venter på at den skal synke, for alt er så tungt nå...

Har du ikke vært på kontroll på en mnd???? Det var lang tid. Jeg er 36+1 og er på kontroll hver 14. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går også enda å venter på at den magen skal synke,er 38uker i morgen og den er enda like høy..hodet er festet her men det hadde ingenting og si for min del tydeligvis...vil puste igjenn,er tungt når den er så høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 36 og magen har såvidt sunket litt - og det er jeg glad for! Har vært veeeeldig tungt de siste ukene, så det er deilig å få litt mere pusterom - men det er fortsatt tungt!! Jeg er også på jm kontroll en gang i mnd, skal i morgen og sjekke om hodet er festet osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Har d akkurat som deg. Driver å bekymrer meg,for d er ikke som d var. D er vel som d skal være da :) Hun beveger seg inni her og alt er bra ellers. Akkurat som magen har flata ut lissom. 19 dager igjen til termin i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til bekymring. Når magen synker og babyn fester hodet så blir det som oftest lettere å bære. Slik var det med meg også, mye lettere å reise seg i fra stoler og snu seg i sengen blant annet. Prøv heller å nyt det, og vit at så lenge du kjenner bevegelse så er det liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Min mage har ikke sunket, og det er 5 dager til termin. Men er det det sikreste tegnet jeg skal vente på? Jeg bærer høyt, ser ut som jeg har svelget en fotball. Er det sånn at så lenge magen sitter høyt, så er det en del tid igjen til fødsel??? Selv tror jeg innerst inne at jeg kommer til å gå godt over tiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sank i påsken, en mnd før termin. Gjorde det sist også. Så du har nok en stund igjen kanskje. Alle er forskjellige, så det er ikke godt å si. Kanskje føder du i morra for alt man vet. Slimproppen gikk hos meg et døgn før riene satte i gang sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...