Gå til innhold

April: Ønskeliste til Hemmelig venn =)

Anbefalte innlegg

Tenkte å legge ut denne,for da kan vi skrive litt om hva barna ønsker seg i hemmelig venn gave,blir litt lettere å finne på noe å kjøpe også da:)

Simen ønsker seg, klær i str.80, kan være alt fra sokker til bukser :)

Leker kunne han også tenkt seg,helst gutte-leker =) har litt lite av det,har pakket bort en del baby leker nå så.=)

Fortsetter under...

Kjære vår hemmelige venn!

For at du skal få litt å velge mellom, har vi listet opp litt forskjellig. Vi tar gjerne imot tilbudsvarer, så ikke vær redd for å gjøre et scoop hvis du finner noe på salg.. :)

Annika ønsker seg klær i str 92 (Har så altfor masse av de mindre sørrelsene alt!! -Arver fra to litt eldre kusiner...) Helst ikke hvite klær.. Det går mye i dongeri og rosa her i huset.. Det kan være alt mulig egentlig... Hun ELSKER ballonger... Hun spiser ikke godteri... Hmm..kom på noe, hun ønsker seg mest tegnefilmer/animasjonsfilmer.. barnetv favoritter eller disney.. (Trenger ikke være det nyeste) Babylekene har funnet loftet her og.. :)

Her tas alt i mot med takk! Klær i str 86-92 og leker/filmer er alltid gøy. Sier som synne over her at kommer du over noe på salget så er det ingen problemer med det! :o)

Kommer ikke egentlig på noe spesielt, men Mirja (og mamma) blir glad for alt, så jeg gir dere fritt spillerom, hehe... ;o)

Til vår hemmelige venn..

Bare lister opp litt her jeg så har du litt forskjelig som du kan tenke på.. Men vi blir glad samme hva du finner på :o)

* Noe å leike seg med på stranden...

* Leker til sandkasse

* Klær str 86

* inneleker

Det tror jeg burde dekke det meste.. hehe..

Til våres hemmelige venn.

Her tas alt i mot met ett takk.

Siri önsker seg:

-strand leker

-sommer luer/keps str 80.

-sandkasse leker.

-t-shirt i str 80.

-sokker.

-biler fungerer like bra. (morsomt å sette utfor trappen)hihi.

Det vra bare noen tips, men som sakt alt blir like morsomt å pakke opp syntes siri.

Til våres hemmelige venn.

Her tas også alt imot med takk. Vi elsker overraskelser.

Lite tips er at Maiken elsker musikk. Digger også klosser som kan settes sammen eller oppå hverandre eller puttes i bokser osv....

Ellers elsker mamman hennes klær...hihi

Vi gleder oss : )

Annonse

Kjære hemmelige venn................

Noen tips er vel ikke å forakte...

Lillegull kan godt tenke seg f.eks:

- liten spade (de hun har er så store...) og andre sandkasseleker...

- klær ( ikke sokker) i str 86..fargen er opp til deg, men ikke veldig fan av gult og orange...he he

- sånn plastikk-kappe som man bruker når hun skal male eller grise mye..

- skaut....

- uteleker....

klær i 86, sommerluer/skaut, hjemmelagede ting, bøker, ting som lager lyd :o) fine ting til å ha i håret nå som det begynner å få ltit lengde er også morsomt. altmulig egentlig ;o)

Her blir vi glad for uansett hva som skulle dukke opp i postkassen :)

Men jeg kan jo hjelpe til litt med tips om hva hun liker :)

Klær str 86 ( gjør ikke noe om det er salgsvare)

Elsker ting som lager lyder..

Bøker ( har en del etter storebror)

Film/musikk er en slager her i huset.. Her står hun foran tv nesten hele dagen og digger musikk fra the voice..

Nå gleder vi oss masse :)

Klem

Vi har nok av barne-cd'er, men hårpynt, klær str. 86 og leker av alle slag er kjekt å få! Har fått sandkasse til bursdagen, så ting til den er nok kjekt, og baller er KJEMPEKJEKKE, syns Maja...men kanskje ikke like lette å pakke inn, he, he...

Annonse

Her blir vi utrolig glad for alt,om det er på salg eller ikke:O)

Men her trenger vi egentlig noen leker nå tror jeg. Begynner å bli lite med leker som passer til snuppa vår.

Ute eller inne leker,det er det samme.

Eller om du finner en søt lue eller noe.

(ikke sokker....fikk en hel haug til bursdagen;O))

klem¤

Kanskje eg også skulle tatt meg tid til å skrive noe ned her.

LillePia er egentlig glad for det meste - hun leker litt med alt. Ikke bare leker som blir lekt med så... ja det er mye å velge i for den som får henne som hemmlig venn.

Men litt er det kanskje me kan "hjelpe" med...

*bøker - elsker å bla og peke.

*klær i 86

*sandaler (til sommern - str22)

*LillePia elsker musikk - noe å danse til kanskje.

*hårpynt (strikk, klemmer, pannebånd osv)

ja det var kanskje ikke store hjelpen, men litt i allefall. ;)

Hei hei hemmelige venn:)

Mini blir veldig glad for alt mulig, fikk mye av det vi trengte til 1 årsdagen. Kjekt å fått hadde f.eks. vært:

- vårlue str. 86 m snøring(!!!) (ikke caps, det har han og pelles raskt av;)

- vår/sommerklær str. 86

- tynne bomullssokker uten antiskli-knotter str. 20/21 evt. 21/22

- inneleker

Mini gleder seg masse;)

Da har vi tittet litt på hva de andre apriljentene og guttene har ønsket seg og fått litt tips!

Amanda ønsker seg pekebøker (de som storesøstrene har hatt er nesten spist opp)

Skaut

Amanda reiser snart til Hellas så lette sommerklær str. 86 :-)

Ellers hva som helst, Amanda er lett å gjøre tilfreds :-D

Hei min hemmelige venn!

Da er bursdagsfeiringene overstått! Han har fått så utrolig mye, men ball har han enda ikke. Ellers blir vi glad for alt mulig vi. Han bruker nå str 86-92, så vet du hvertfall det:-) Det er bare å bruke fantasien!

Gleder oss!!

Hei hei:)

Lillegutt blir veldig glad for alt han får. Sliter litt med å finne en vårlue/sommerlue.. Ellers bruker han str 86/(92) i klær. Musikk elsker han og en liten tone gjør han kjempeglad.

Han er mye ute å leker, men sandkasseleker har han og storebror mye av.

Tror lillegutt blir kjempeglad uansett hva han får:)

Blir kjempes pennende å se hva som ligger i postkassa snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...