Gå til innhold

April: så dere nyhetene på tv2 i går?

Anbefalte innlegg

Det var en tysker som omkom på sjøen... Jeg kjenner ikke de rammede av ulykken, men stedet det skjedde på er der hvor jeg trådte mine barndomstrinn. Tenk, på det øde sted bodde jeg i 16 år... Og der ferierer vi flere ganger i året enda.. Og de som fant den omkomne er i slekta mi... Tragisk ulykke..

Hm..måtte bare si at det var "kjennsfolk" på TV...-Her jeg bor er det ikke noen jeg kan fortelle det til, så..Da blir det dere da, jenter! :)

Fortsetter under...

Så tragisk. Havet kan være en farlig plass å ferdes, spesiellt for de som ikke er godt vant.

Jeg kommer også fra ei øy (er det ei øy forresten du kommer fra??)

Jeg bodde også der til jeg var 16. Vi er ikke hjemme mer enn en gang i året og da er det deilig å komme hjem.

Kunne derimot aldri bo så "issolert" igjen - er blitt avhengig av byen nå.

kommer fra ei øy, ja..ca 60 fastboende.. Som regel godt å komme hjem, men det blir litt kjedelig i lengden..er også blitt litt for vant til bylivet.. Men det er kanskje ikke så rart etter å ha bodd derfra i 10 år... Jøss, tenk at tia kan gå så fort??! HAr heldigvis flytta fra bergen nå, for det var litt stort der, her i haugesund derimot, er det akkurat passe!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...