Gå til innhold

Takk for meg for denne gang!

Anbefalte innlegg

Da er jeg ferdig med prøving for denne runden - begynner på piller igjen ved neste mens. Siden ikke det ble noen baby-spire på oss nå, venter vi litt. Drar til USA fra høsten - og egentlig er det ikke helt gunstig å flytte i høygravid tilstand. Tenkte dog å få med meg barselpengenen, men nå rekker jeg ikke det likevel. Så - da prøver vi igjen fra høsten av - og jeg kommer garantert tilbake. Blir litt "småskummelt" å være gravid "over there", men det går helt sikkert bra, det også :-) Kommer nok til å titte innom her likevel, tenker jeg :-)

Til alle dere hardprøvende jenter - lykke til - måtte dere bli velsignet med en liten spire snart alle sammen.

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4860018-takk-for-meg-for-denne-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bellamamma.

Trist at det ikke ble klaff for deg, men håper på klaff raskt når du prøver igjen til høsten... Har hatt venninner som har prøvd å bli gravide, som har tatt pause og begynt på pillen og så blitt raskt gravide etter pille slutt... krysser fingrene for deg til høsten. Ja stikk innom, graeit å holde kontakten litt siden du også vet du snart kommer tilbake :-) Lykek til med flyttingen... stor klem

Jeg ble liksom litt "overrasket" jeg, da siden det ikke har klaffet på 4 pp denne gangen. Førstemann satt som et skudd på første pp, så derfor var det vel det jeg hadde "vente meg" denne gangen også... Men, men - livet byr ikke alltid på det man venter seg.

Enn du da, trollemor - det er din andre dere prøver på også, er det ikke?

Hører det er en del som sier de sliter mer med å få til nr 2... vet ikke om det er noe i det - men det kan nesten se litt sånn ut når jeg tar en titt rundt meg.

hei igjenn... joda det er nummer to vi prøver på også. Vi har ei trollunge på litt over 3 år.

Hun maser og maser på søsken, og kom hjem her sist uke etter besøk hos mormor og morfar med tegninger til lillebror...men vi prøver å prøver...

¤pp mitt nå, men hadde vel 5-6pp i fjor også, men så tok vi 3 mnd pause og begynte på ann igjen...

Vi har ikke noe tid å sammenligne med for vi ble gravide ved et "uhell" sist.....

men krysser fingrene for klaff dette pp... hvis ikke får vi kansje hive oss på el tester for å finne ut om vi er helt på tryne under prøveperioden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...