Gå til innhold

Bestilling på tålmodighet...

Anbefalte innlegg

Ja, da venter jeg utålmodig på ikm... Hadde eggløsning i slutten av forrige uke, men synes (som alltid) tiden mellm el og ikm går så uendelig sakte. Søker derfor tålmodighet, dersom noen har litt ekstra til overs... :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4859977-bestilling-p%C3%A5-t%C3%A5lmodighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, føler med deg !!

jeg har ikm i midten av neste uke og veeeenter fælt !! I tillegg har jeg tegn på at det tillsier baby på vei :o)

Har dessverre ikke noe tålmodighet til overs, trenger den selv :)

Vil ikke "avsløre" en evt graviditet enda eller at jeg er prøver (1.pp) så jeg signerer anonymt..

Men kan kalle meg Idun her inne :)

Hilsen Idun

Ja Idun, skjønner godt at du ikke vil avslører en eventuell graviditet. Da jeg ble gravid med junior klarte vi å holde det hemmelig til uke 10 (til julaften). Vi vil heller ikke at det skal røpes denne gangen, men etter at jeg hadde en sa for 3 1/2 uke siden er det vel ingen hemmelighet lengre... Fortalte om sa'n til nærmeste familie (slik at noen av dem skulle slutte å mase om barn nr 2...).

Har også hatt en sa. Jeg fortalte den lykkelige begivenheten til familien når jeg var nesten 4 uker på vei (Har kort syklus) Og 4+5 så mistet jeg..Så nå skal jeg prøve så godt jeg kan med å ikke si noe :) På en stund...

Imponert over at du klarte å vente så lenge som 10 uker ! Tror ikke jeg klarer det så lenge..hehe. Har lyst til å skrike ut allerede, men vet ikke om jeg er gravid enda engang, hehe, helt håpløst :)

Hvor langt var du på vei når du mistet ?

Du får ha lykke til da ! Håper det kommer en spire til deg nå som sitter godt fast :)

Idun

Annonse

Vente...vente..vente...den tålmodigheten ja... kunne trengt litt av den. På dag 13 etter pos. EL test. Bestemt meg for å ikke teste enda... Ikke lete etter symptomer heller...hehe. Ikke så lett. Så jeg sitter her trött og sliten som jeg aldri har värt.. med kviser som aldri för og håper dette er gode tegn og at tanta ikke kommer:-)

Ja, ikke sant... Har vel egentlig ingen symptomer ennå, det er alt for tidlig dersom jeg skal sammenligne med da jeg gikk gravid med junior. Da ble jeg trøtt noen få dager før ikm, men testet ikke positivt før ett par dager etter ikm. Ble også bittelitt kvalm, men merket ikke mye til den ettersom jeg hadde mye å gjøre...

Dere kan få litt tolmodighet av meg, men ikke mye *hihi* :-)

Jeg gleder meg selvsagt til helga kommer og jeg kanskje får svar på om spira sitter, men nå har jeg hatt så mange pp at jeg er så vant til at tanta kommer. Så når jeg endelig blir gravid, så kommer jeg til å lure på hva i f... vi har gjort! :-D

Spirevipp - skraper til meg det jeg kan få av tålmodighet.... Tar all tålmodighet som er til overs, så kanskje jeg burde spørre noen på 1. trimester som nettopp er blitt gravide...

Heisan :)

Symptomene mine er økt utflod, pupper som har blitt større og litt såre, litt oppblåst i magen.. Også er jeg suuuulten hele tiden !!hehe

Jeg har to nusselige barn fra før og + sa'en..Så jeg vet hvordan det føles når man er gravid. Men seff kan det være kroppen min som bare lurer meg :(

Men satser på det beste :-)

Idun

Ja, har vært med på både graviditeter og at kroppen min lurer meg, så jeg vet sannelig ikke lengre... Har litt mens-murringer i dag, men det er litt over en uke til ikm, så jeg får bare vente og se.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...