Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vil gjerne høre hva dere mener... så skriv ivei...

.. Jeg ble alene etter 10 år.. Har 2 barn med han, 4 og 6 år, venter nr 3 nå i mai... Så det kom som et stort sjokk på meg at han faktsik dumpa meg og fant seg nytt... Han gikk første gangen, så kom han tilbake og lovet gull og grønne skoger..Baby ble planlagt osv,,, men neida,, finner ut at han har ei da j er 4mnd på vei, så hele min verden rasa sammen da.... Men jeg har mine 2 små, og de holder meg oppe ....

Han veit han kan ha dem så mye han bare vil............ Men er ikke sp flink til det osv, bortsett fra aen hve helg (samværs avtalen er aenhver helg, 1 dag i mnd og alle ferier,,,)blir litt pissed på dem når dem kutter ut helgen dems får å dra til syden da., ( han er sin egen sjef, bestemmer når selv når han vil jobbe, og kan legge opp sin egen arbeisdag,,,,, derfor regarte jeg.. hun er heller aldri hjem når mine barn er der, kun de helgene hun jobber,,¨når dem erd er.. men men,,,,hu er ikke så begistra for at han har andre barn fra før,, men hu er bare slik...

Da hu og eksen bodde sammen , han har en sønn fra før,, og han våkna og ville legge seg i senga til far sin,, hu dama fikk ikke sove hu, hu lå der å vridde seg, og sa selv hu ble så kvalm for at han gutten hans lå der, han var da ca 2,5 år gammel.. måtte spy osv sa hu,, var bare så kvalmt da.. hallo....... denne epiosden skremmer meg som mor noe så fryktelig... så j spurte eksen min om det var sant, hørtes da ut som løgn sia det er unormal og ukesptabel oppførsel på en voksen... Men joa det var nok snat da...

Og så en ane ting j ikke liker ,, hun gjør såååååååååå stor forskjell på barna (hun har en gutt på 2 år, og jente på 9 år.. Min eks har ei datter fra før på 13 år , de bor alle sammen ilag.. Romma til unga ble pusset op,og nye gardiner , nye senger,nytt snegtøy, hyller, skap,osv osv,,nye ting bla bla, hennes datter fikk rosa rom, mens hans eldeste fikk blått, for det var liksom hennes sin farge.. tull, 13 åringen har alltid digga rosa ,og sp nå når hu er tenåring ... mine 2 barn på 4 og 6 år, har dem fått seg noe da=???

nei,,, dem har blitt fratt rommet sitt dem, dem har mistet rommet sitt,sengene sine,,

foreslå at dem kunne ta han minste inn til seg, han på 2 år, så dermed har mann et rom , som mine jenter kan dele,,, men nei det gikk ikke ......... Hennes barn først, og min eks er så forbanna tøffel helt etter at han ble sammen med henne,...

liker dårlig at barna mine sover på en madras for hu ska være vansklig da... istdenfor å tenke at når det kun er snakk om 4netter i mnd så kan dem vil finne på en løsning,...

hvor ble det av :

barna ska alltid komme først da????????????????????????????????

Stedattra hans bodde da sammen med oss, de 3-4 siste åra,og hun har alltid fått seg et eget rom,, det er viktig for at hu sku føle seg hjemme... i den sp sitvasjoen hun kom opp i.. sia mora hennes driver med litt av hvert.............

Jeg hater urettferdighet,,

og mener at unga har da krav på å få sove i en seng når dem er til far,, hva mener dere da??

Trodde det var vanlig å la unga få sove i senga si jeg da... pappa har fått seg ny dame, dem bor ilag,, pappa er likpom pappa til barna hennes..

unga hennes har tatt romma vårt,, det blir feil å si det, men prøvde å forklare så godt j kunne, det er da ikke unga hennes da..som har tatt over roma dems,,

Kan dere svare meg helt ærlig ?????? er dette snilt gjørt?? Og syents dere j overdriver?????????

Jeg krangler ikke med dem , eller blokkerer samværet , for unga mine har krav på å være sammen med far...Ikke setter j dem opp mot far heller,,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4859948-hva-syntes-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest innlegget ditt og ble mye frem og tilbake, men tror jeg forsto. :o)

Hun dama hans virker ikke helt go. Spesielt ikke siden hun ikke kunne ha en 2,5 år gammel gutt i senga for da ble hun kvalm. Vet du hva. Teit!

Det er ikke lett dette med unger og nye "mammaer" og "pappaer". Jeg syns ikke det er riktig at barna skal sove på madrass, spesielt ikke hvis de føler at de blir skjøvet bort... Syns faren dems kunne pratet med de om det. Er det ikke mulig for deg å prate med gubben da?

Si at unga er lei seg for at de må sove på madrass?

Lykke til i hvert fall!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4859948-hva-syntes-dere/#findComment-4860029
Del på andre sider

Jeg synes at eksen din må sette ned foten, og sørge for at alle barna blir prioritert likt!!! Dette går ikke an.

For det andre, så skulle man tro at hun skjønte bedre siden hun faktisk har barn selv fra før... Dette er meget egoistisk av henne, og jeg blir lei meg av å høre at det går ut over barna... Kan ikke være godt for deg når de skal være med pappaen sin, siden hun er som hun er...

4 dager i måneden.....da burde hun virkelig ta seg sammen og gjøre stas på hans små som kommer forventningsfulle på besøk til pappa og "den nye familien". Stakkars barn... Blir lei meg av å lese sånt!!!

Vet ikke hva jeg kan si eller gjøre, annet enn at jeg skjønner deg veldig godt!!! Og eksen din, hmmmm..... Han må vise at han står opp for barna sine, og det er hans plikt å sørge for at de blir tatt vare på og at de får den omsorg og kjærlighet de trenger når de er hos han.

Faktisk mer, for de ser han jo så sjelden.

At hun ble kvalm når barnet til eksen hennes på 2.5 år la seg i sengen... Det er til å gråte av....

Lurer på om hun er helt "oppegående"..... Har ikke hørt på maken!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4859948-hva-syntes-dere/#findComment-4860118
Del på andre sider

Heisann, takk for svar!!¨'

Måtte bare høre med dere om dere synts j overreagerer... Alltids kjekt å hør andres meninger, og få råd og slikt,,,

tilbake til eksen hennes:

Hun gav han et valg, enten meg eller sønnen din,, for dem hadde problmer, hun flyttet ut osv.. så han dumpa sønnen sin og valgte henne... Synets han var kjempe teit, men hu er mor så da blir det enda verre synets jeg da....

min eks har en sønn på 13 år, som eksen min kun har møtt noen få ganger, sønnen hans var her på besøk, endelig fikk dem god kontakt, han sku få flytte hit, (jeg og min eks mann sku flytte sammen,igjen, det var egentlig planen) (de var sammen i 5 dager så flytte hu inn, 2.5 uke så forlova dem seg)han sku få feire jula her og så nyttårsaften, så var plana at han sku flytte hit til sommern.,...Men neida,,,

han fikk ikke komme han stakkars,, ikke engang på besøk,,

og flytte til min eks og dama ble helt aukseptablet.. Dem kunne ikke starte noe barnehjem hadde dem sagt... ble så sint da jeg hørte at han svikta han igjen...... uff

Hun er alltid på jobb når dem er der, men det går utover henne til slutt... dattra mi på 4 år kom hjem og sa " piiiiiiip..... er slem mot meg.. hun har stjelt rommet mitt... gutten hennes har fått rommet mitt.....

jada

nådde ikke fram til han jeg, han mente at det var bare slikt, dem har 4 soverom , dem kunne ikke noe for det.. hallo, 4 netter i mnd det er snakk om s ajeg, da går det ann å la dem få sove på et rom, har ikke noe å si om dem deler romemt eller ei... Dem kunne ikke holde 2 ledige rom ledig, når unga mine kun var der 4 netter pr mnd, forstår det, enig der, men det er da ikke det j ber om... j ber om dem kan få dele et rom kun når dem er der 4 netter...

Unga mine hadde spurt henne:

kan mamma min få komme og besøke oss , når vi er her på pappa helg??

Nei, det fikk j ikke sa hu, men hu sa det så stygt og unga mine ble helt sjokkerte.... du er slem du.. sa dem til henne.. for mamman min pleide da alltid å besøke oss..og pappa kom alltid på besøk...

heldigvis satt faren dems der og hørt det selv, j var redd han sku tro at j hadde funnet på dette her.. men j tok det opp med han og han sa , ja j veit, j satt da der oh hørte det sa han.. men du kun vel ha sagt noe til henne du å da,, istedenfor at du sku la henne svare dem på den måten.. dem er barn, husk det....

(dem er da vandt til at far dems og jeg hang sammen hver dag, og han var alltid her minst 2-4 ganger hver dag, og vi var hos han, rart det det blir litt rart for dem da,, nei...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4859948-hva-syntes-dere/#findComment-4863090
Del på andre sider

Til Ewang090706:

Har prøvd, men jeg får ikke snakka så mye med han.:Hun er stein sjalu nemelig..Hun sitt i bilen, og ha¨n får ikke gå lenger inn enn å sto i gangen min,,Unga har da så lyst å visehan rommet sitt. Pappa, kom å se hva jeg har laga på skolen,eller ska du se hvor flink j har vært å rydda rommet mitt osv,, men han går aldri inn....

Hvis hu er jobb når han henter , kan han kom inn en snar tur, vi kan prate,,som gammele venner,,. med så lite kommunsikasjon blir det fort misforstålelser,,,

Har prøvd å nekta han å ha dem, før han har latt dem fått seg et rom , slik at dem slipp å sove på gulvet..., tenkte det hjalp, men nei, og j klarte ikke å gjenneomføre det, for da hadde unga mine blitt så lei seg sia dem ikke fikk til far sin av meg..........

Uff , det er så mye å, men blir elt sliten å "sloss" hele tida å. Trodde vi sku la unga gå foran.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4859948-hva-syntes-dere/#findComment-4898184
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...