Gå til innhold

Eggløsningsmerter, noen som vet??

Anbefalte innlegg

Jeg hadde positiv el test i går, og hadde veldig eggløsningsmerter, har litt i dag også, men jeg er litt usikker på om eggløsning er akkurat når det er smerter, eller at den kommer senere? Har vel hatt litt sånn el smerter annenhver mnd.

Er det noen som har erfaringer?

klem gyda

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4859677-eggl%C3%B8sningsmerter-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei gyda.

Jeg har lest et sted at man kan ha el-smerter både før, under og etter el. Altså er disse smertene ikke til å bli klok på. Selv har jeg hatt alle disse symtomene men ikke likt være mnd. Har derfor sluttet og kjenne etter og heller bare sett på el-testen. Mulig jeg er helt på bærtur etter som vi ikke har truffet enda, men LH-stigning kan jeg i hvertfall ikke kjenne. Jeg er på dag 13 idag og går og venter på pos el-test. Håper det skjer i morgen siden den ble neg. idag også.

Siden du hadde pos. el-test igår skjer vell el 24-48 timer etterpå. Så stå på Gyda, det er ingenting å vente på.

Lykke til da. klem fra

Hei Gyda =)

Jeg også har el-smerter bare annenhver el., og disse smertene starter ca. på dag 11 og jeg kjenner i dem enda ( er på dag 20 i dag), så det er nok som martine68 skriver, att en kan kjenne disse både før, under og etter el.

Du får kanskje prøve å ha sex 2-3 dager etter positiv el-test også... Bedre med for mye enn for lite!!

Lykke til da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...