Gå til innhold

Juni: Juni-mamma-studenter!


nurkegullet

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere junimammaene som er studenter som meg? Hvordan går det med dere? Vi får jo liksom ikke gå ut i permisjon tre uker før termin.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg er student og holder på med de siste eksamnene mine... sliter litt med konsentrasjonen, men er motivert og vil bli ferdig før jeg går ut i perm...

 

lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å studere fram til termin, som er samtidig med semesterslutt... Kommer vel til å være ganske lei på slutten, har begynt nedtellinga allerede. Merker at tankene er veldig mange andre steder enn på studiene nå! jeg har heldigvis ingen eksamener denne våren, men skal levere to oppgaver, gjøre ferdig en praksis og jobbe litt med hovedoppgave. Så jeg får vel nok å gjøre. studiet mitt er heldigvis ganske fleksibelt på når jeg kan gjøre hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tar også fag nå på høyskolen. Har laaang erfaring som student og gravid ;)

Denne gangen er jeg jo heldig for har siste eksamen 18 mai og da er det enda en mnd til babyen skal komme.. Men har tatt eksamen både rett etter fødsel (3 eksamener når babyen var 2-3 uker) og rett før tidligere. Dette er mitt 3 barn og fra jeg fikk nr 1 til nå har jeg fullført høyskole utdanninga mi.. Vært skikkelig flink!!!!!

 

Men motivasjon er et annet kapittel, så vanskelig å konsentrerer seg og lese tørt kjedelig fagstoff når man har en aktiv krabat i magen... Men det får gå denne gangen å...

 

Lengter ut i vårsola nå :(

 

Lykke til med eksamen og motivasjon alle andre juni mammaer som er studenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider