Gå til innhold

Juni: Juni-mamma-studenter!


nurkegullet

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere junimammaene som er studenter som meg? Hvordan går det med dere? Vi får jo liksom ikke gå ut i permisjon tre uker før termin.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg er student og holder på med de siste eksamnene mine... sliter litt med konsentrasjonen, men er motivert og vil bli ferdig før jeg går ut i perm...

 

lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å studere fram til termin, som er samtidig med semesterslutt... Kommer vel til å være ganske lei på slutten, har begynt nedtellinga allerede. Merker at tankene er veldig mange andre steder enn på studiene nå! jeg har heldigvis ingen eksamener denne våren, men skal levere to oppgaver, gjøre ferdig en praksis og jobbe litt med hovedoppgave. Så jeg får vel nok å gjøre. studiet mitt er heldigvis ganske fleksibelt på når jeg kan gjøre hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tar også fag nå på høyskolen. Har laaang erfaring som student og gravid ;)

Denne gangen er jeg jo heldig for har siste eksamen 18 mai og da er det enda en mnd til babyen skal komme.. Men har tatt eksamen både rett etter fødsel (3 eksamener når babyen var 2-3 uker) og rett før tidligere. Dette er mitt 3 barn og fra jeg fikk nr 1 til nå har jeg fullført høyskole utdanninga mi.. Vært skikkelig flink!!!!!

 

Men motivasjon er et annet kapittel, så vanskelig å konsentrerer seg og lese tørt kjedelig fagstoff når man har en aktiv krabat i magen... Men det får gå denne gangen å...

 

Lengter ut i vårsola nå :(

 

Lykke til med eksamen og motivasjon alle andre juni mammaer som er studenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jegg jeg er også student, psykologi faktisk,.. Kjedelig, har ikke motivasjon til å sitte å lese akkurat, men det funker. Skal ha to eksamener nå i slutten av mai, lillegutt kommer en drøy måned etter. Veldig fleksibelt studie da, kan legge opp til hva jeg vil selv.

 

Lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også student, har avsluttende eksamen i midten av juni så får se om jeg rekker d! Dette er siste året mitt så har veldig lyst til å bli ferdig, men satser på konten i august om det ikke skulle gå. Er plaget med blodtrykksfall så å i hele tatt skulle sitte oppreist på eksamen i mange timer virker noe usansynlig..

 

Ja ja, vi får gjøre så godt vi kan. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også student, er i praksis på sykehuset om dagen studerer til sykepleier 2 året. Er i etasjen mellom to fødeavdelinger så jeg ser nok av de som har født og som skal føde om dagen. Har eksamen 7 juni og siste hjemme eksamen 13-15 juni. Termin er 25 så dette håper jeg går akuratt. Det er tøft, men det er godt på en måte også for tiden flyr så veldig fort, rekker nesten ikke å grue meg til fødselen.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo - enda en student her!

 

Lærer-student jeg da, og har tre eksamener igjen før fødselen. Har termin 17. Juni, og den siste eksamen er 2. Juni.. Håper det går - er i god form foreløpig så jeg satser ihvertfall på å prøve. Men som omtrent alle dere andre har jeg store konsentrasjonsproblemer, er 1. gangs - og har hodet et helt annet sted.

 

Har veldig lite med forelesninger igjen, så det er ganske behagelig å være gravid student nå; er pås kolen 1 gang i uka. Ellers er jeg hjemme og leser. Eller BØR lese...

 

Lykke til jenter - vi får oppdatere hverandre på hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25. juni, og har siste eksamen den 8. juni. Har søkt om å få framskyndet den, men fått avslag. grrrr.... kunne godt tenkt meg å være ferdig tre uker før termin, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Jeg er også student. Går siste året på førskolelærer utdanning. Skal ha pedagogikk eksamen 11.mai og praktisk eksamen fra12-22 mai. Har termin 7.juni så satser på at det skal gå bra;) Merker at leselysten ikke er helt på topp for tiden..

 

Lykke til med eksamene alle sammen:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at man ikke er den eneste! Jeg er ogsaa student, studerer psykologi (skjoent tror jeg gaar videre med ped etter hvert, for haapentligvis en master.. vi faar se). Og det er paa ingen maate lett aa konsentrere seg!! Letter byrden aa vite at en ikke er den eneste som sliter over boekene, mens solen skinner ute og krabaten i magen er aktiv som bare det.. Vil jo saa mye heller sitter her inne paa BiM eller kikke paa div baby utstyr ;-)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle juni-mamma-studenter!

 

har en eksamen (praktisk-pedagogisk utdanning) 22. mai, og termin 12. juni, så det skal gå fint. men som de fleste andre av dere sliter jeg med konsentrasjonen, det er faktisk en bitteliten trøst at jeg ikke er helt alene med min elendige konsentrasjon (selv om jeg ikke unner noen å slite med det...). har senket forventningene til god karakter en del, så får vi se.

 

er det noen som har noen tips som hjelper for å holde fokus? legen min sa at 20 min fokus og så gjør noe annet, må innrømme at jeg ikke helt har klart å overholde det...

 

lykke til med konsentrasjon og eksamen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...