Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #1 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg drikker 1,5L sydhavsnektar hver dag...ikke noe galt i det vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr3 i mars Skrevet 25. april 2006 #2 Del Skrevet 25. april 2006 Det er en del sukker i nektar. I juice derimot er det ikke tilsatt sukker. Kun naturlig sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryddemani Skrevet 25. april 2006 #3 Del Skrevet 25. april 2006 Kan du ikke drikke coop sin juice istede? Den er ikke tilsatt sukker og er full av vitaminer og antioksidanter.(står iallefall på pakken) Gulrot og appelsin er god og den me ananas og noe i. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #4 Del Skrevet 25. april 2006 1 1/2 l er veldig mye sukker uansett om det er natulig eller tilsatt. Det sunneste er etter hva jeg har hørt å begrense seg til ca 3 dl om dagen. Kalorimessig tilsvarer nektar omtrent Cola hvis det betyr noe. Er det mye papaya i sydhavsnektar? Det brukes i noen land som abortfremmende middel. Regner med at de spiser mye for at det skal ha noen virkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #5 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg drikker også en del nektar og brus. Er for mye kalorier skadelig for barnet? Eller skal man begrense det veldig for selv ikke å gå for mye opp i vekt?? Jeg er veldig tynn... Sikkert utrolig teit spørsmål,men jeg lurer så........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå