Gå til innhold

symptomer.....???

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha mensen på onsdag eller torsdag. men det jeg lurer på er:krampe i magen og stikking i magen, oppblåst mage, vondt i rygg og korsrygg, ofte kvalm (ekstra kvalm hvis jeg ikke har spist på 2 timer, pleier ikke det). kan dette være symptomer på graviditet...

pleier ikke å være sånn før TR kommer...

jeg tok en test på lørdag den slo litt ut på positiv, og det var QR. i dag 2 dager før IKM tok jeg oxo en og den var negativ...

kan disse tegnene bety at TR er på vei eller at jeg er gravid men merker ikke det på testen ennå?

noen som har lyst å svare meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4858356-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du...

det du beskriver er symptomer til graviditet, men mange kan få slikt når dem skal få mensen også...

Jeg ble ikke skikkelig kvalm før i går - og jeg er 6+6 nå....

Ellers hadde jeg lite symptomer....

men hvis dette er en helt ny opplevelse så er det en mulighet :o)

Når det gjelder testene så kan det enten være at :

- du har hatt en kjemisk graviditet. Dvs. du var gravid da du testet deg, men spiren ikke satt og forsvant videre og da vil komme i forbindelse med Tr - og da ville du aldri visst at du faktisk var gravid. Siden du har fått negativ test nå.

- testen var ødelagt. Hvilken test tok du ? Jeg sverger til CB når jeg skal ha skikkelig svar...stoler ikke på de andre. Har hørt så mye negativt om dem.... Og da har du en mulighet :o)

Så da ser du om Tr kommer innen torsdag. Hvis den ikke har kommet og du ikke føler den er på vei - SÅ TEST !!! Da er det en mulighet at du er det :o)

Forresten så er det vanlig å føle at mensen kommer hvert øyeblikk når man er gravid - jeg har det hele tiden...ikke så gøy følelse - da jeg bare blir bekymret. Noen har det hele svangerskapet, andre bare i begynnelsen. Og noen har fått TR i de første månedene - så hvis du får en merkelig mens så test noen dager etterpå for det !!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4858356-symptomer/#findComment-4860596
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...