Gå til innhold

Fremdeles ikke fått mensen... Flere som er rundt IKM?

Anbefalte innlegg

Rimelig sikker på at jeg hadde IKM i helga, men mensen lar vente på seg, og graviditetstestene er negative. Føler meg gravid, men er redd det er bare ønsketenkning. Synes jeg kjenner igjen symptomene fra da jeg gikk gravid med sønnen min; småkvalm, stikking rundt halebeinet, mens-smerter som kommer og går, trøtt og uopplagt. Tappen er også fremdeles helt lukket, og jeg synes den er en tanke mye, i alle fall enkelte ganger. Greier ikke tenke på stort annet enn om jeg kan være gravid. Skulle ønske jeg greide å fokusere på noe annet..

Fortsetter under...

hei

Jeg er 10 dager sein med TR.. og hun lar vente på seg.. har ikke tatt test på noen dager nå, synes det virker unødvendig.. -er sikkert ikke gravid. om jeg skal sjekke noe mere, må det gå en ukes tid til, og da blir det til lege..

Kanskje jeg får meg til å gå i løpet av denne uken, men, men

Synes det er veldig rart at jeg er så sein, jeg som ALDRI er det..

Jeg skulle hatt TR den 19-20, men ingen tegn til den. Ganske sikker på at det er noe annet på gang, men vil ikke ta noe for gitt. Tenkte jeg skulle teste på onsdag.....Mannen min skulle helst sett at jeg ikke gjorde det pga SA'n jeg hadde i februar. Han blir så bekymret igjen, men jeg orker ikke å gå her å lure. Er jeg på vei jubler jeg, og mister jeg igjen så er det fryktelig trist, men da får vi bare prøve igjen.

Merker symptomer på både mens og graviditet....har nesten de samme. Vonde pupper (litt mer når jeg er gravid), stikkinger i magen (men mere murringer når jeg skal ha mensen....konstante). Det eneste som egentlig mangler nå er spottingen, den har jeg ikke.

Innerst inne er jeg ganske sikker....men vil ikke si det for høyt. Pleier aldri å være såå forsinket. Men det finnes unntaket som bekrefter regelen og da.

Lykke til, håper det går våres vei... :-)

Annonse

Hei dere! Jeg skulle ha mens på fredag som var, men nå er jeg i villrede her. Det kom bittelitt brun utflod på søndag, litt igjen i går og også litt farge på papiret når jeg tørket meg i dag. Er dette spotting eller? Har aldri hatt det før og jeg bruker heller aldri gå noe over tiden.

Tok test på søndag, og den var negativ. Har heller ingen åpenbare symptomer så tror vel ikke jeg er gravid. Blir bare så usikker på om dette er mens og om jeg kan begynne på ny pp eller ikke.

Hvis dette er spotting, starter dere ny pp fra den dagen spottingen starter eller når den virkelige mensen starter?

Huff, tullete kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...