Gå til innhold

quinny speedi til vinterbaby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke kjøpe den til en baby i september. Vi har denne vogna nå, og snuppa er født i januar..så tror bagen holder akkurat til vi skal skifte over til sportsvogn.

Speedie er også en vogn jeg ikke ville hatt som vanlig sportsvogn, så vi skla selge den. Vi kjøpte den i sommer til storesøster som da var et år for å ha en lettere vogn å trille innimellom, men syns den er for stor og funker ikke med den ryggen(bruker stropp, men er ikke bra fordet)

så selger den og kjøper en Teutonia Spirit S3, storesøster har en Mistral som hun bruekr mest til å sove i...så fornøyd med Teutonia.

jeg kjøpte den til mitt sommerbarn.syns det gikk fint med den på snøføret, bortsett fra når det var sinnsykt mye en stund i vinter. da fungerer ingen vogn bra! dreamibagen kommer jeg ikke til å bruke til nestemann. altfor lite dyp og lun. liten kalesje også så jeg byttet fort til sportsdelen, da hun var 4 mnd. kjøpte i tillegg en dunpose som tåler 10 minus. denne løsningen er jeg kjempe fornøyd med, og jenta mi har storkost seg i vogna siden. på et nyfødt barn ville jeg forts brukt sportsdelen, men kjøpt en softbag som hun/han kan ligge og byttet til posen etterhvert. liker også det roterende hjulet. og har ingen god erfaring med de tunge teutoniavognene. skater derimot syns jeg bra om. lykke til i vognkjøpet! ps: en 4-hjuling vil nok uansett gå best på snøføre.

Annonse

quinny er ikke spesielt lett nei og det kan hende de er tyngre i vekt. kommer litt an på modellen også sikkert. men jeg syns personlig at de teutonia-vognene venninner har hatt, har vært tunge å kjøre. bortsett fra mistralen. den var fin å kjøre og kjekt med vendbart håndtak!!

reklamere kan det hende man må gjøre på alle vogner men jeg har ikke behøvd å klage på min ennå. hardbagen dreami som hører til er altfor liten, nesten ubrukelig med altfor åpen kalesje også. har solgt min og kommer til å bruke softbag og sportsdelen hvis det blir flere barn. smaken er som baken også når det kommer til vogner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...