vaskebøtta Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Har hatt utdrikningslag fra lørdag morgen og kunne ikke amme igjen før søndag kl seks. Prøvde å være flink å amme, men det sklei nok litt ut. Har ammet datteren min hver halvtime i hele dag og en time før hun skulle legge seg. Har også vært flink å drikke masse vann. Men føler det er helt tomt. Før kjente jeg mange ganger om dagen at det ble produsert melk, men det har jeg nesten ikke kjent i dag. Er jeg i ferd med å miste melka?? Eller må jeg forvente å sitte med henne i puppen i noen dager? Hun har hatt tissebleier i dag, men ikke like mye som før.
vaskebøtta Skrevet 24. april 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. april 2006 Ikke flink til å amme, men flink til å pumpe
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Slapp helt av, ro ned både kropp og hode, og legg henne til når hun vil, så ordner det seg nok.. Jeg hadde også slike dager, men en må bare prøve å gjøre det beste utav det. Melka kommer nok den skal du se... =))))
Expat Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Underskriver Lillegulls innlegg over, du øker bare litt igjen, og ha ro sammen et par dager så går dette fint!!!
Nit@™ Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Mitt beste tips for å øke.. Tok en helg der jeg ga blaffen i husarbeid og alt annet en Lillemann.. Tok med meg poden i dobbelsenga, ammet, sov litt, ammet, leste litt. Tok det heeeelt piano her.. Mandag kunne jeg pumpe 160 ml til kvelds (Må pumpe før jeg legger meg, for han legger seg tidligere) Fredagen før pumpet jeg 80 ml på samme tidspunkt. Ta livet med ro, og kos deg med ammingen..
vaskebøtta Skrevet 25. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2006 Takker for alle svar. Etter masse amming i går og i dag har det begynt å gå den rette veien. Tror ikke jeg kommer til å være like sløv med å pumpe meg en annen gang jeg skal bort. For det er et strev å amme hele tiden.
Nit@™ Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Flott at du har fått opp melkemengden din!! Slitsomt med økedager ja.. Men det er jo verdt den lille stunden det står på. Lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå