Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #26 Skrevet 25. april 2006 ...jeg skjønner deg, trådstarter, virkelig godt ;/ Her i huset er ståa et hakk værre. Ei dame blir sammen med samboern min lenge før meg. Så slår hu opp med samboern min etter ei lang stund, bare for å bli sammen med LILLEBROREN til samboern min. Eks-dama har tre unger med mannen sin. Men; To ligner på "lillebror". En, førstemann, ligner på "storebror". Hver gang dama er FULL legger hun an på storebror mens lillebror desperat prøver å roe situasjoen, og storebror truer med lobotomering, samt å slå ut all sprit til lillebror og eks...;/ Nå har dem truet med å flytte til MITT nabolag........ Jeg svarte bare følgende; Ikke før hun kontakter både Blå Kors og familiterapaut. Sa det til og med i FAMILIELAG. Jeg anbefaler deg faktisk å ta deg en prat med dama og si at du ikke synes at nabolaget er stort nok for dere begge...... Hører hun ikke på fornuft, så vær i hvert fall flink til å sette klare grenser.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #27 Skrevet 26. april 2006 Er ikke noe umodent og kommunikasjonsproblemet i forhodlet vårt. Vi er voksne mennesker, hevrandres beste venn og snakker om ALT. Men sjalusi er normalt for mennesket-sånn er det bare. Jeg savner ikke min eks, men VET at hadde han flyttet i nabolaget hadde jeg faktisk synes det var koselig. Hadde nok hatt et EKTSRA øye til han, selv om det er SAMBOER JEG ELSKER. Det er ikke det at samboer skal FALLE for eksen igjen som er "problemet", men alle tankene han får når han ser henne...disse husker du tankene, mimre tankene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå