Gå til innhold

Hei, hvor store var barna deres på 9 mndrs kontrollen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

tenk., feit baby !!!! er ikke det bare et sunnhetstegn da ?? hva ser best ut : en god lubben klump , som har litt å gå på ( ikke glem at de fleste jevner seg ut når de blir mer aktive!!!!!!!!!!!!!!) eller en liten tynn baby som ser syk ut ???????????

ærlig talt føler jeg kommentaren din er lavmålt ........

jenta mi var hele 8.3 kg da hun var 4 mnd hun. Hvis du kaller henne feit og sier æsj så slår jeg deg!!!!!! Alle sier hun er helt herlig, ser ikke ut som en feit baby, bare god og lubben og det elsker jeg at hun er! Hun er så sunn og frisk.

tynn eller tykk??? det er babyer vi snakker om her...og kan ikke de være akkurat som de er så er det noe alvorlig galt!

kan ikke fatte at du anonym kan sitte her å si at "æsj.feit baby...", og så kommer det jaggu en anonym til å klarer å rakke ned på en tynn baby " som ser syk ut"????

arg...blir bare så forbanna:-O

Var på kontroll da hun var 8,5 mnd. Da var hun 76 cm lang og 7,7 kg. Hun er et VELDIG aktivt barn, så hun legger ikke på seg kjempe mye selv om hun spiser godt. også hadde hun hatt omgangssyke to ganger tett på før kontrollen. Men vekta er normal selv om den ikke er så høy i forhold til lengden. Hun er veldig lang.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...