Gå til innhold

Nå har jeg å kjøpt meg ananas, men kun for å kose meg da,, ikke for å sette fødslen igang nei..

Anbefalte innlegg

Har lest i den siste tien her, alle snakker om ananas,, At det ska starte en fødsel.. Nå ja ,har aldri hørt om det jeg nei.. Hva er så magisk med ananas , kan noen svare meg på det??Ble litt nyskjerrig jeg nå.. Mange påstår nemlig at det ska hjelpe..?????????

Vel jeg var på mega idag, der det var tilbud på ananas,, og jeg klarte bare ikke å gå forbi ,, måtte bare kjøpe meg en stttttttooooooooooor ananas ja.. Så vi har gått å gomla det i hele dag, saftig og deilig ,nam nam.. istendfor at unga mine ska få snop så er det da mye bedre å gi dem ananas..............

Ska til jordmor på onsdag, da ska jeg spørre henne jeg da..........

Veit at sex kan starte fødlsen ja,sia det innholder et stoff (ska ikke prøve å skrive ka det heter engang j,hehehe) Som kan få fødslen til å starte ,, rødvin også sier dem..

Men ananas da????? hm,,,,,, venter spent på svar jeg nå

Venter nr 3 , den 28 mai,,, men har ingen planer om å sette igang noe fødsel jeg nei,, Kommer dem så kommer dem,, dem kommer når dem er klar for det..

Ha en fin kveld

Fortsetter under...

Hørt noe om det med annanas jeg også. Men mener det samme som deg:) Kommer dem så kommer dem....

Bare ikke min kommer enda så...:)

Gjort som deg, koser meg med annanas nå.... det er det beste jeg får, fersk og god annanas.

Heisann..

godt å hør at det finnes "normale" mennesker her inne å.. hehe

ja , godt er det, saftig og godt,, nam nam................ mye bedre enn sjokolade og potet gull.. også sunt (må ikke la deg lure nå, j er ikke slik helsefrik nei, og digger sjokolade, spiser snop nesten hver dag jeg,, veit j ikke ska det men må ha , bare må ha det... hehe)

Så idag gjørde det godt å spise ananas....

Sittet på vernandan min og sola meg ja..Vært sååååååååååå fint vær idag ja...................

ha en fin kveld

har hørt om det med ananas jeg og..men har vanskelig for å tro på det.. men ananas smaker veldig godt da:o) og sunt:o)

Jeg har spist ananas lenge gjennom svangerskapet. Jeg vil fortsette med det, men skal høre med jordmor om det er nor problem. Jeg er i uke 30 så vil jo ikke at bebien skal komme enda, selv om jeg er utålmodig og lei... :o)

Hei

Var til joerdmor idag,, det var kjempe koslig.,. Kjempe trivlig dame da.. Så snill og grei,, satt der og snakka i over 1 time....

Spurte henne jeg, om ananas kunne sette fødslen igang..

hun sa at det trodde hun ikke.. Det er mange ting som likosm ska sette fødslen igang.. Det enste hun trodde på var å ha sex ,siden sæden innholder et stoff som kan sette fødselen igang... Hun menta at jeg kunne bare spise så mye ananas jeg bare ville.....

Annonse

Hei :)

Har nå aldri hørt at ananas skal sette igang fødselen men det er veldig bra for oss som har mye vann i kroppen... ananas er vanndrivende og ikke minst godt :)

har nå spist ananas lenge lenge og masse masse men junior ligger fortsatt i mors mage og jeg er snart 35 uker på vei... så man får vel tro det man vil om ananas :)

Hei

Det er som ananas, som med en del andre kjerringråd som skal sette igang fødselen (som f.eks sex); de virker ikke før man evt er moden,,,,,

Hvis de virker da :-)

Jeg spiste en heeeel ananas her om dagen (ELSKER ananas) og det kom ikke så mye som en kynner på meg :)

¨Så jeg fortsette å spise ananas, tror ikke det skjer noe før kroppen & bebisen er klar uansett :)

Dette har jeg hørt og, men jeg har spist fersk ananas gjennom hele svangerskapet (det er den tingen jeg har fått absolutt dilla på!), og hun ligger da der inne enda! Har termin 29.mai. Kan jo hende det virker annerledes hvis en er moden da, men jeg vet ikke jeg... Hadde vært gøy om du ga tilbakemelding på hva jm din sier om dette! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...