Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å du pytone dag.

Må bare syte litt. Har vært småkvalm i hele dag, og i ettermiddag har magen også ikke vært helt god. Kjennes ut som jeg skulle vært på do men det kommer ingenting. Har vært skikkelig på do både i går og i dag så logisk sett er jeg ikke forstoppet. I tillegg kan det minne om mensmurring men det henger jo ikke på greip siden det ikke lengre en 11 dager siden jeg hadde mensen. ÅÅÅÅÅ denne teite kroppen!!!!

Måtte bare spre litt eder og galle... Så skal jeg prøve å være blid resten av kvelden :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4856203-litt-sutrete-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har lov til å syte litt Susse! Det er ikke noe morsomt når kroppen ikke fungerer slik den pleier..

Skulle ønske jeg kunne lyse opp hverdagen din, men det kan jeg nok dessverre ikke. Håper bare dagen i morgen fører mer positivitet over seg! og husk, du har lov til å være litt sur og lei også!!!

Skal tenke på deg vennen! Tenke mange glade tanker.

Klem

*klemme susse veldig*

Ville bare si at jeg er glad for at du er her susse. Du har hjulpet meg mange ganger når jeg har vært deppa, og gitt meg fine svar.

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg også, får dårlig samvittighet over at jeg ikke kan det.

Kanskje det hjelper litt (bittelitt) at du skal vite at jeg setter stor pris på deg her`? For det gjør jeg! Synes du virker så positiv, men likevel så realistisk. Det hjelper meg i allefall..

Stor godnatt klem fra meg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...