Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags sko har dere tenkt å kjøpe til barna til sommeren?

Har selv tenkt på joggesko og sandaler, men er joggesko stødig nok for bena til en 18mnd gammel jente? (hun har gått siden hun var 13mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt joggesko til min jente på 18 mnd tror de skal være stødig nok. måtte opp i så stor str som 24 kunne ikke se en så stor str i sånne baby type sko. hun er skikkelig stolt over sine nye joggesko selv om hun ser ut som langbein

Skrevet

jeg kjøpte badesko til han min til vi skal til syden. Joggesko er nok helt ok tenker jeg... skoen skal jo ikke støtte opp foten, men beskytten den!

Skrevet

Jeg skal kjøpe et par hvite sandaler fra Ecco, og antakelig et par joggesko. Hun har et par vårsko som hun bruker nå, men disse blir antakelig for varme til sommeren. Uansett greit med både sandaler, og ett par "tette" sko i tilfelle dårlig vær;-)

Skrevet

Går helt fint å bruke joggesko når hun er 18 måneder. Jobber i skobutikk, så jeg har kjøpt en del jeg da:-) Kjøpt badesko, 2 par sandaler (et pent og et sport), to par joggesko, hvite pensko, litt finere joggesko og gummistøvler i tilfelle dårlig vær. Får 50% rabatt på sko i min butikk, så da blir det litt mer enn jeg trenger:-)

Skrevet

Har kjøpt et par type første sko, stødige og fleksibel såle.

Kjøpt et par støvler

skal kjøpe to par joggesko, et til å leke med og et par når vi er ute og går.

Har kjøpt et par Lacoste joggesko/turnsko....supersøte:-)

Skal kjøpe hvite lakksko til 17.mai

Skal kjøpe sandaler i skinn(og kjøper sikkert et par i stoff etterhvert også)

Blir mye sko etterhvert, men trenger jo til forskjellige ting.

Har vurdert et par vårstøvletter, men tror jeg venter til høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...