Gå til innhold

Juni: fikk mensen

EvaS

Anbefalte innlegg

hmmmm nå er den tilbake... ojojoj. Men det positive med det er at det gjør ikke vondt i det hele tatt!!! Før fødselen (og spontanabortene) hadde jeg alltid mye vondt i magen, og nå slipper jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og det er så forferdelig bittert...trodde mens-smertene skulle bli mindre etter en fødsel jeg..HVORFOR trodde jeg det? SUKK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg hadde sterke menssmerter før fødselen. Gruer meg veldig til å få mensen tilbake. Har ikke fått den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, uten mens så lenge!

Æ fikk den tilbake etter 8 uka, og det var ikke så kult . Hadde jo håpa på å gå leeeeenge uten .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å få den tilbake...men er lykkelig uten den!!

Skjønner ikke helt, sluttet m melkeproduksjon da Johan her var 9 mnd, trodde mensen sku komme ganske kjapt tilbake?

Og, jeg har også hørt/lest ett eller annet sted at menssmerter skal være mildere etter fødsel - håper sterkt på at det kommer til å stemme på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk mensen for noen uker siden, og HELDIGVIS var den mindre smertefull enn tidligere. Måtte ta en smertestillende (Naproxen) den første dagen, ellers klarte jeg meg uten. Tidligere har det vært mye verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...