Gå til innhold

Oktober: Innkalling til ultralyd i Tønsberg


Nicita73

Anbefalte innlegg

Er det noen her fra Tønsbergområdet som savner innkalling til ultralyd? Som savner å få et svar om man har fått plass på Tønsberg sykehus når tiden er inne?

Jeg er nå 16+3,og har ikke hørt et PIP, var hos min bror og samboer i dag, de venter 7-8 uker etter meg, hun har allerede fått beskjed fra sykehuset i Drammen om at hun har fått plass, og at hun får time til ultralyd i uke 18, hun fikk også tilbud om omvisning på sykehuset i slutten av mai.

Flere som lurer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Jeg er i uke 16 i dag. Jeg har heller ikke hørt noe enda. Begynner å bli litt utålmodig nå. Tenkte å ringe på onsdag eller torsdag hvis jeg ikke har hørtr noe innen den tid. Ser jo ut som de fleste her inne på BIM har fått innkalling rimelig tidlig. Vet ikke om det er bare Tønsberg som har en annen rutine på når de sender ut brev....

Håper vi får brev snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er i uke 18, og fikk innkallelse på lørdag i posten. Ringte opp i forrige uke da jeg ikke hadde hørt noe, og hun sa at hun var litt sen med å få ut brevene. Dere får nok brev snart.

Men, jeg tror ikke det stod noe om fødeplass -eller kanskje jeg ikke leste brevet ordentlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også skrevet innlegg ovenfor. Jeg fikk innkallelse i dag med to dagers varsel, noe jeg synes er helt horribelt. Jeg er 18 uker på torsdag. Og helt riktig- ike ett pip om fødeplass. Da blir det vel som sist, da. At man må finne ut alt selv... Jeg er ikke veldig imponert. Men de har vel ny avdeling, da, så vi får håpe det beste ift det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi!

Skal føde i Elverum, har heller ikke fått noe brev om ultralyd ennå. Har en venninne som opplevde det samme og ikke fikk ul før i uke 20... Så det er nå flere sykehus som er trege...dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nicita73

 

I Tønsberg er det ikke snakk om du får plass elller ikke tror jeg. Bor du i Vestfold har du automatisk fødeplass på SIV, jeg tror det er derfor de ikke sier noe om det.

Jeg fikk heller ikke beskjed om det da jeg skulle føde sist. Så fødeplassen er nok i orden, men ul kan du måtte purre på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innkalling til ultralyd er nok rett rundt hjørnet nå. Samboern min ringte sykehuset idag. Fikk da beskjed at vi hadde time 9 mai, og at brevet var sendt idag. Håper dette kan berolige noen i Tønsbergområdet....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til tønsberg, er i uke 14 nå og fikk inkalling til ultralyd i uke 18 noen dager før påske.. Sjekk med legen din/jordmor om de har husket å sette deg opp for ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har min innkallelse kommet. Håper dere andre som venter også har fått idag....? Nå kan jeg bare glede meg til 9 mai.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er også i uke 16+3, og jeg har fått time til UL for lenge siden. Skal dit den 9.mai. Håper du hører noe snart da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKAL TIL TØNSBERG OG VENTET DRIT LENGE. ER UTE I UKE 18 NÅ OG SKAL PÅ UL 3 MAI. UKE 19. MEN GLEDER MEG MASSE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 17 nå og har ikke fått innkalling. Syntes det var rart så jeg ringte sykehuset der ultralyden skal være. De hadde ikke mottatt noen henvisning fra legen min. Det som hadde skjedd var at legen hadde glemt det!! Så det lønner seg å sjekke litt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 16 og har ikke fått noen innkallelse ennå. Men jeg vet at legen min har sendt inn det hun skal. så nå er det bare å vente. Har jeg ikke fått noe til uka ringer jeg og purrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dere som har ringt sykehuset for å høre, hva spør jeg etter? Avdeling eller poliklinikk? Gynekologisk avdeling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!Jeg er 16 + 1 i dag.Jeg fikk innkalling til ultralyd i posten på Onsdag.Jeg skal til Tønsberg sykehus 19 Mai på ultralyd.Det kommer nok et brev i posten en av dagene tenker jeg.

 

 

Line76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig Nicita. Det var bra. Men jeg skjønner ikke mye av rekkefølgen på hvordan de sender ut disse breva......

Men,men nå får vi heller fortelle hverandre om åssen det har gått på den berømte ultralyden. Jeg gleder meg veldig. Håper alt står bra til og at vi får se om det blir gutt eller jente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å skjønne dette nei....Men nå får du ha lykke til på ultralyden 9 mai, og la oss få høre hvordan det gikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...