Gå til innhold

Noen med peiling på temping?

Anbefalte innlegg

Denne pp har jeg opplevd høy temperatur noe som er uvanlig for meg. ( Er egentlig en kald fisk... he he) Siden fredag har temp steget fra 37,2 til 37,5. ( normalt ligger jeg rundt 36,5)

Har jo et håp om at dette kan være positivt for meg, men frykter også at det bare er litt sykdom på tur... Føler meg egentlig helt frisk.

Spørsmålet er om noen av dere har opplevd dette som et graviditetstegn???

Er kanskje litt desperat tenkt av meg, men litt håp er jo bedre enn inget håp.....

FrøkenB

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4855197-noen-med-peiling-p%C3%A5-temping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så lett å si,, hvor er du i syklusen da? etter el virker det som, etter håpet i innlegget ditt å dømme *smiler*

Det kan være et godt tegn, det kan være sykdom og det kan være helt vanlig for deg selv om du ikke har hatt så høy temp før..

Da jeg ble gravid og tempet fikk jeg helt normale høye temper før ikm,, og så steg kurven sakte høyere etter ikm, (og da hadde jeg jo tatt positiv test)

Sist jeg fikk plutselig høye temper midt i en syklus og følte meg helt frisk da kom diare og lett feber etter 2 dager... Så den høye tempen i starten var kroppen som bekjempet sykdommen.

Hvis du ikke blir syk, og tempen holder seg høy etter el i tilsammen 18 dager, da kan du regne deg som gravid...

Lykke til! :0)

Hvor mange pp har du tempet? Har du tempet hver dag siden forrige mens? Tempen skal jo stige etter EL, så jeg vil tro at dette betyr at du har hatt EL. Om det betyr at du er gravid er ikke mulig å si før IKM. Hvis tempen synker, så er du ikke gravid - hvis tempen holder seg høy og mensen uteblir er det er godt tegn:-)

Takk for svar dere.

Må nok innrømme at jeg ikke har tempet før *rødme*.... Er på dag 30 (35 dagers syklus) så denne tilstanden har jo ikke vart så lenge. Var bare så uvant med tempen. Rett som jeg fryser er jeg varm og rød. Har aldri feber, selv ikke når jeg er veldig syk.

Er vel bare å vente fem dager til for å se.

testet negativt for noen dager siden, men det er jo enda litt for tidlig. Lider desverre av testegalskap:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...