Gå til innhold

Henter dere alle medisiner på èn gang?

Anbefalte innlegg

Skal hente medisiner i morra, begynner med spray fredag.

Da lurer jeg på om det er vanlig å hente ut alt på èn gang?

Skal jo spraye i nesten 4 uker, så strengt tatt trenger jeg jo kun sprayen nå i første omgang...?

Hva gjør dere?

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt litt og litt. Først sprayen, så sprøytene - og så enda fler sprøyter... EL-sprøyta ble ikke kjøpt før i dag (settes i kveld), og Crinone kjøper jeg ikke før etter uttaket på onsdag.

Heia!

Eg fikk først tilsendt sprayen, den kom ca. 2 uker før spraystart.

Så fikk eg tilsendt sprøytene + vaginal gel til etter innsettinga. Dette kom ca. 1 uke før sprøytestart.

El. sprøyta henta vi på sjukehusapoteket den dagen vi var til UL (fikk resept på den då).

Lykke til!

Annonse

Hent litt etter litt, det er best tror jeg, når jeg kom over på sprøyter var de veldig behjelpelig med å finne ut passende store pakninger etter doseringen mm

Men sykehusapotek er ikke alltid sykehusapotek..... leverte resept på el-sprøyter her hjemme engang, de måtte bestille - det tok en uke

( jammen jeg var tidlig ute på det forsøket..)

Så sjekk ut hva de har på ditt sykehusapotek, husk at du også får Suprecur flasker en og en, selv om pakken inneholder to....

Lykke til, vi får holde følge fremover - jeg startet med spay idag.

klem

Jeg trenger vel ikke å beregne ekstra tid for bestilling av medisin når jeg får det fra sykehusapoteket ved St.olavs?

Skulle vel regne med at de har alt tilgjengelig der da!??

Hmmm, får høre med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...