Gå til innhold

Det er denne ventingen da...

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha mensen til torsdag, så nå går jeg her og blomstrer i mellomtiden. Kan ikke si at jeg har noen særlige tegn hverken i den ene eller den andre retningen, så det blir spennende å se hvordan dette går... Kanskje litt generelt "uggen" når je tenker meg om, men det kan jo likevel være innbildning.

Må jo innrømme at jeg har vært ute å handlet tester i dag, sånn tilfelle rotefelle. Egentlig har jeg testofobi, så jeg tester ikke før tidligst torsdag, men jeg kjøpte likevel sånn som kan brukes 3 dager før. En er god til å lure seg selv også vet jeg =)

Er det noen andre det ute som venter i spenning nå? Regner med jeg ikke er den eneste utolmodige babysyke dama her inne....

Lykke til alle sammen

Klems fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4855012-det-er-denne-ventingen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok i samme båt der ja. IKM på fredag, noe som virker utrolig lenge til spør du meg.

Jeg er faktisk også testofob, men har kjøpt en QR-test som ligger og hyler på meg fra hylla... Kommer nok ikke til å teste før etter IKM, må gi tanta et par dager på seg, for ho har ikke vært like stabil som ho pleier etter at jeg ble prøver. Vet ikke helt hva som skjer jeg, ho har alltid kommet omtrent på timen før, men nå oppfører ho seg helt snålt og driver ap med nervene mine og lar plutselig vente på seg en dag eller to..

Slitsomt med denne ventingen, klarer liksom ikke tenke på noe annet heller,,,

Lykke til ihvertfall, håper testene kommer til nytte og at de kommer med gode nyheter =)

Da er vi klart fler. Jeg har IKM imorra og formen i kveld er mildt sagt pyton.... Er jeg ikke gravid nå, må jeg til lege for å se hva som er feil med meg. Testen ligger og venter på meg i morra tidlig, jeg har da selvfølgelig ikke sånn slutte-å-lure-tre-dager-før-test!!! Men den som venter på noe godt venter ikke forjeves, eller? Lykke til, alle sammen!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...