Gå til innhold

Hvor tidlig kan man se noe på UL?

Elviria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har bestilt time til privat UL hos gynekologen min i dag. Jeg vil være 7 uker og 5 dager når jeg har time. Det er sannsynlig å se hjertekativitet da, er det ikke? Jeg er supernervøs og skjønner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå fram til 16. mai.

Skrevet

Da vil du med all sannsynlighet se hjertet, ja.

Du får prate med oss her inne, da vet du - så går tiden som en lek...

Nei - den første tiden er ikke noe morsom, det skal være sikkert... Lykke til, iallefall.

Klem fra

Skrevet

Var selv på UL i uke 8 i mitt første svangerskap , og vi så hjertet slå da ja.

Håper du får tiden til å gå fort :)

Skrevet

Hei Elviria

jeg skal på Ul på fredag, og er da 7+4.

Håper å se hjertet slå !

Det har vært lange 4 uker fra jeg bestilte timen, heldigvis kom påsken og "spiste opp" en uke av ventetiden.

Prøv så godt det går å aktivisere tankene med noe annet, jeg merker at når jeg er med jentungen - så "glemmer" jeg graviditeten litt.

Lykke til videre !

Skrevet

Hei

Jeg var til UL hos privat lege før påske - da var jeg ganske nøyaktig 7 uker på vei. Det var innvendig UL og vi så tydelig det lille hjertet slå! Utrolig deilig bekreftelse å få.

Skrevet

var på ul uke 6+4. Så hjertet slo, men det var jo også alt vi så. Har også vært på ul 13+4 da var det som å se et barn, tær og greier. Neste er jo i uke 18. Gleder meg.

Skrevet

Heisan!

Vi var på UL i uke 6 og da så vi allerede et bittelite hjerte som slo, var på UL i uke 7 og 8 også (prøverør) og da var det tydeligere for hver gang. Ønsker deg lykke til - Gled deg !!!!

Skrevet

Hei!

Var inne til UL første gang i uke 5+2 og så et fint lite hjerte.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...