Gå til innhold

September: Hvor sover ungen din når dere er på besøk?

venter nr 2 i august,er 12 uke

Anbefalte innlegg

Synes det er så vanskelig...kan jo sove i vognen..men så fort det blir stille vokner han som regel. noen som har noen tips og erfaringer?

HELT FANTASTISK AT VI HAR SÅNN SIDER.......hvis det er noe en lurer på så er det bare og spørre her:)

Har ikke vært så mye inne...men håper noen svarer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort sett sover han i vognen. Men han har også sovet i sengen til de vi har besøkt.

I forrige uke lånte en av guttene i barselgruppen Sigurd sin seng når de var på besøk hos oss. Bare hyggelig det;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask sovnar nesten aldri i vogna, og når han gjer det søv han dårlegare/kortare enn ellers. Så når vi er vekke søv han så godt som alltid i ei seng hos dei vi er på besøk hos. Det er for øvrig stort sett hos mamma og pappa eller hos svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen av dere som bruker reiseseng? hva synes dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I vogna eller på fanget, vanligvis. Hvis vi hadde vært på lengre besøk hadde jeg nok putta ham i ei lånt seng og padda med puter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når dere legger ungen i vognen,når dere skal reise,vekker dere ungen,kler på han og tar han i bilstolen? eller hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å legge han til vanlig tid og på samme vis i vogna på et rom (der vi er på besøk) og det går helt fint!! Når vi skal hjem klær jeg på han en fleece dress over pysjen og prøver å ikke gjøre så mye ut av det..i bilen og legger han i senga igjen når vi kommer hjem..1-2 ganger har jeg måttet gitt han pupp etter vi har kommet hjem men syns ikke det har vært noe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar bare bagen til vogna løs, så vi tar ikke med oss understellet bort/inn. men når han blir for stor til bagen tenker jeg vi bare legger han i en seng og sikrer den på et vis med puter el.

Når vi er på overnatting alle sammen..som til mine eller sambo. foreldre har vi begynt å ta med reiseseng...gjør akkurat samme rutine borte som hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei reiseseng som står hos mamma og pappa, og vert brukt når Ask skal overnatte der. Når den tid kjem at vi skal reise på overnatting nokon andre plassar kjem vi nok til å ta med reisesenga, men vi gjer det ikkje så lenge vi berre skal vere vekke om kvelden.

Viss vi er f.eks. hos mamma og pappa ein kveld, tar vi kveldsstellet der og legg vi han til vanleg tid i senga deira (eller ev. reisesenga). Han pleier å våkne rundt midnatt så då drar vi som regel heim. Vi set han i bilstolen og pakkar teppe/dyne rundt han. Han våknar så veldig til av å bli kledd på/av, så vi "fraktar" han heim i berre nattdrakt og teppe (+ hue sjølvsagt). Som regel går det greit å få han til å sove vidare heime, men av og til må eg fram med puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...