Gå til innhold

gyn ringte å fortalte at en blodprøve ikke var som den skulle..

Anbefalte innlegg

men det var ikke noe farlig da, men jeg trenger litt hjelp. Jeg var på jobb (jobber i bhg, så har ikke tid til å prate, og hører dessuten svært dårlig i tlf der. Alle barna bråker jo... ikke innestemme der gitt) Og fikk beskjed om at jeg måtte vaksinere meg mot røde hunder.. Trodde jeg hadde gjort det for mange år siden, men jeg var ikke beskyttet lengre nå i allefall, så da har jeg sikkert ikke blitt vaksinert.

Mener jeg har lest et sted på bim, at man må vente i 3 mnd på å prøve å bli gravid etter vaksinasjonen. Stemmer dette??

Betyr det enda mer ventetid??? Noen som vet hvorfor? Regner med jeg får vaksinere meg i denne uka...

Fortsetter under...

Får du røde hunder i sv-skapet kan det være farlig mot barnet.

Husker ikke hva det verste scanarioet kunne bli. Men mimrer noe om "mulitihandicappet"

Grunnen til at du får karantene er seff at den trenger tid til å virke/gi deg beskyttelse.

Har du anti-stoffet, dvs hatt smitten får. Får du den ikke igjen. Når du ikke får smitten, får ikke fosteret det heller.

åhh.. Det var ikke akkurat så morsomt nei. Da er det enda lengre tid før man får komme i gang, kan man forresten sende inn søknad før man vaksinerer seg, eller må de få få svaret om at alt er ok før man kan sende inn søknad..???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...