Gå til innhold

Jeg er gravid =o)(langt)

Anbefalte innlegg

Har tatt meg en pause fra siden her for å prøve tenke på litt andre ting..

Idag fikk jeg en positiv test.... og jeg som har så ustabil syklus var så sikker på at jeg ikke skulle klare å bli gravid uten hjelp!

Så til alle dere med ustabil syklus : Det er ikke umulig =)

Har time på onsdag hos gu pga syklus problemer, nå håper jeg ho kan se hvor langt på vei jeg er,for det vet jeg ikke...hadde jo mens 5april..så lurer på om jeg ble gravid før det...ellers er det jo isåfall ikke uke siden el var engang...hmm..ikke lett å vite.. tappen har vært lukket hele tiden så det er vanskleig å vite..

Er hvertfall helt sikker etter to positive clearblue digital tester og svært oppblåst mage , håpe spiren sitter! =) Gleder meg til å fortelle sambo det, som jeg forresten fridde til på fredag.. =)

Sender ut masse baby støv.. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Lykke til alle sammen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4853129-jeg-er-gravid-olangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj så gøy! Gratulerer masse :)

Kan jo nesten virke som om du har blitt gravid i forrige syklus, altså at du var gravid da du fikk mensen sist....? Hvis ikke har du satt rekord i superrask positiv gravt-test :)

Lurer på hvor lange sykluser du har/hvor ustabile de er?

Og hvordan var mensen 5. april i forhold til dem du vanligvis har?

Lykke til med graviditeten :)

Annonse

Syklusene har vært på ca 14 dager, men noen få ganger har den vært på 28 dager.. det var det jeg trodde skjedde nå siden jeg ikke fikk mensen den 19 som er 14 dager etter forrige mens, så jeg trodde jeg ville få mensen nå den 3mai isteden.. Mensen sist var som vanlig på ca 5dager bare at jeg hadde faktisk ikke vondt.. Jeg syns det er rart om jeg skulle blitt gravid etter sist mens, med tanke på at el må da ha vært for maks 1uke siden og magen min er merkbart større, mye mer "oppblåst" en når mens re på vei.. blir spennende å se om gynekologen kan se hvor langt jeg har kommet på onsdag...

=o)

Håper at jeg er lenger på vei, da går tia fortere =)

Takk for tilbakemelding Naveah! Det hade vært finfint om du kunne komme innom her etter at du har vært på UL eller på annet vis funnet ut hvor langt du faktisk er på vei :)

I mellomtiden krysser jeg fingrene for at du er laaaaangt på vei allerede!

Kult at du fridde! Grattis med forlovelse også :)

Syns det var greit å fri selv, eller kunne det tatt sin tid før han spurte =)

Jeg kjøpte en hammer som jeg graverte inn spørsmålet( vil du gifte deg med meg) på hos gullsmeden.. og pakket den fint inn =o)

Jeg kommer innom på onsdag om jeg da vet hvor langt jeg har kommet.. de burde vel kunne se det med innvendig ul??

Jeg tenkte akkurat som deg...like greit å fri selv.

Men jeg fikk en liten åpning, for han spurte på skuddårsdagen hvorfor jeg ikke fridde.

Så på bursdagen hans 1 måned senere hadde jeg skrevet et kort som jeg leste for han. På slutten der hadde jeg skrevet " ...og til slutt vil jeg spørre deg, vil du gifte deg med meg?"

Hadde regnet med å få nei fordi han har vært litt motstander av ekteskap.....hva var vitsen med det liksom, når man hadde det like fint som samboere? Dyrt var det også.... Men han sa ja, og begynte å storgrine......på Peppe's.

Giftet oss 6 mnd senere.....en uforglemmelig dag :-)

På en innv. UL ser de hvor langt du er på vei, ja. De ser det på str. på fosteret.

Blir spennende, da..... lykke til :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...