KaMa Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Har fått en kraftig blødning nå 4 uker etter fødselen.. Er det skorpen etter livmoren som har løsnet? Har blødd kreftig i tre dager, og det virker ikke som det tar slutt.. Trodde skorpen hadde løsnet for lengst, jeg, men.. Jeg full ammer, så det kan vel ikke være menstruasjonen som er tilbake for fullt? Merker jeg begynner å bli lett bekymret..
Gjest Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Kan jo være skorpen som kommer sent (pleier vel å komme etter 10-12 dager). Ta en telefont til barsel/lege, hvis du er urolig.
KaMa Skrevet 24. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2006 Jo, skulle gjort det om jeg ikke hadde hatt en fastlege som man kun får tak i ved hjelp av høyere makter eller tålmodighet større enn jeg klarer å skrape sammen.. Han er helt umulig. Uansett, lurte vel på om det er noen som har opplevd det samme? Og hvor lenge blør man egentlig når skorpen faller av? Føler meg ellers i helt ok form.. (Uansett, tusen hjertlig takk for svar.. :-))
KaMa Skrevet 24. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2006 Kraftig? Jeg begynte å blø kraftig for tre dager siden. Før det var det mer som brun utflod.. Ikke særlig delikat emne dette her, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå