Gå til innhold

til dei som har strikka ullbukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg vurderer å strikke ullbukser og ser at nøstebarn sel strikkepinnar i tre (påstår at ulla sklir lettare på desse). Er dei verkeleg betre enn vanlege strikkepinnar? Synest dei var frykteleg dyre...

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg brukte vanlege strikkepinnar, og det gjekk heilt fint, men eg har ikkje prøvd nøstebarn sine, så eg har jo ikkje noko samanlikningsgrunnlag. Men du skal ikkje strikke SÅ mange bukser, og det går fort sjølv på vanlege metallpinnar, så eg hadde ikkje gidda å spandere luksuspinnar på det strikkeprosjektet.

Skrevet

takk for svar! Var forsåvidt det eg tenkte, men greitt å høyre med andre. Kor lang tid brukte du ca per bukse?

Skrevet

ein kveld eller to pr bukse, tenkjer eg. Kjempeartig arbeid:)

Skrevet

Eg strikkar ulltrøyer og ullbukse på vanlege strikkepinnar og det går heilt fint. Men då eg skulle strikke Nøstebarn sitt babyteppe var bambuspinnane heilt fantastiske! Garnet glei lettare over pinnane, og sette seg ikkje fast i overganen mellom pinnen og "snora" mellom pinnane om du skjønar. Det var og mindre "klamt" å strikke med bambuspinnar. Men som sagt - til mindre arbeid klarar eg meg utmerka med vanlege pinnar.

Brukar eit par kveldar med forholdsvis intensiv strikking på ei bukse/trøye. Veldig koselig arbeid som passar fint til å holde hendene opptatt mens ein ser på film.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei missy81

Har kun brukt vanlige strikkepinner, og kan dermed egentlig ikke anbefale verken det ene eller andre... Bare opplyse om at det fungerte veldig greit med vanlige.

Ellers tenkte jeg å tipse deg om at du bør strikke brotet på bena på Nøstebarn sine nattbukser dobbelt så langt som det står i oppskriften.(eller kanskje enda litt lenger enn det også) Jeg har langt færre lekkasjer fordi body kommer i direkte berøring med bomullsbleien med de ullbuksene som har langt brot. Lykke til med strikkingen!

Skrevet

jupp, då er eg i full sving med strikkinga og det går jo fint med vanlege pinnar. Takk for tipset ang nattbuksene - alt for å hindre lekkasje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...