75nora Skrevet 24. april 2006 #1 Del Skrevet 24. april 2006 Har nettopp vært på UL etter å ha økt dosen med menopur, og de fant en veldig fin eggpose som var klar, og ni andre som var litt for små ennå. Legen valgte å risikere at den ene sprekker for å vente på at de andre skal modnes tilstrekkelig. Slimhinna er helt fin nå. Jeg spurte om det var vanlig at de utvikles til forskjellig tid, og de sa at det kan skje. Jeg spurte om det er sannsynlig at de andre eggposene vil utvikles, og da svarte de at de vet ikke det, men håper på det. Jeg har nå litt blandede følelser, tenker at "enn hvis det ene egget er det eneste normale, og at det er en grunn til at de andre ikke har utviklet seg?". Det er jo egentlig logisk det legen velger å gjøre, men jeg er bare fryktelig spent til onsdag og ny UL. Er det noen som har hatt lignende erfaringer, eller hørt om andre her med lignende erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4852263-n%C3%A5-er-jeg-litt-usikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå