Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei!

Jeg er 25, fra østlandet, bor i Bergen, første barnet. Termin 11.september ifølge UL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo:)

Jeg er 26 år, bosatt på østlandet. Min samboer og jeg venter vårt første barn i slutten av oktober:)

Skrevet

Hei:o)

Har termin ca 5.november. Bor i Oslo.

Min første:-)

Skrevet

heisann.

jeg bor litt utenfor bergen,er 26 år har samboer og en gutt på snart 4 år. har termin 31.10 så er 13+2:)

Skrevet

Hei! Bor i Oslo.

Jeg har termin 25.9 og skal på ul 2.5

Skrevet

Hei!

Jeg er 26 år, har termin 5.sept.dette er nr.3

Skrevet

En kort presentasjon av meg: Samboer, stesønn(4,1/2), førstegangsfødende, 34 år, foreløpig termin 15.10., bor i Oslo.

Smil fra

Skrevet

Termin 5.september (22+3), første gang, bor et stykke utenfor Tromsø.

Skrevet

..fryktelig lykkelig samboer, og 26 år gammel. (Nærmere 27 når astronauten vår lander.)

Skrevet

f.. åsså.. Lyver så det renner her.. Er i 22.uke, men 21+3. Og det tror jeg var det, og at det nå er det riktige jeg har presset fram. (Trenger jo bare tre innlegg for å få ting riktig, da så..) He, he. :D

Skrevet

relativt ny... fra ski, 21 år og samboer. vi venter vår første ca 3 november.

Skrevet

Er her inne for første gang i dag!! 12+1 og har termin den 9. november. Jeg er 32 år og samboer. Dette er min første, men sambo har to fra før. Hørte en vidunderlig lyd hos jordmor i går, et lite hjerte som banket jenvt og trutt inne i magen min!!!

Skrevet

Jeg bli 26 i år, og samboer fyller 30 ikke så lenge etter terminen. Terminen er foreløpig satt til 9 november, så jeg er i dag 12+1. Vi bor i Rælingen på Romerike (litt nord for Oslo). Har søkt fødeplass på Ullevål, men ikke fått noe svar ennå.

Skrevet

I dag kommer jeg inn hit og:)

Er 24 år, student, gift, Oslo, og venter første barnet ca 9.11.

Skrevet

Velkommen hit alle nye. Har vært her i mer enn to måneder allerede jeg skjønner jeg når jeg ser alle november-nickene. Har selv termin 2. september med vårt 2. barn. Bor i Trondheim, har hund og fast jobb. 34 år gammel.

Skrevet

Hei alle dere nye...velkommen hit!!

Som i innlegget ovenfor, synes også jeg dette er litt rart å være kommet så langt...men det er herlig!!

Er 26 uker på vei nå, har termin den 10.aug. Vi bor i nordland og jeg er 21år, samboer er 24år.

Skrevet

jeg er snart 26 år, første barn er ventet 2. november. Samboer og bor i Oslo. Gleder oss veldig!!

Skrevet

Hei.

Jeg er 36 år, har termin 23. august, og har to jenter fra før.

Skrevet

Jeg er 26 år og har termin 31.okt, så da er jeg 13+4 i dag. Har samboer og bor i Trondheim. I dag skal jeg til jordmor for første gang, og gleder meg veldig!!

Skrevet

Hei! Jeg er nå 19+4, og har dermed termin 19.september. Er førstegangs, har samboer, og bor i Steinkjer.

Skrevet

Hei, jeg er 12 uker i dag! Har termin 11.11. Kommer fra Trondheim og har en gutt fra før.

Skrevet

Sniker meg inn her nå. Bor på Nesodden og har foreløpig termin 5.nov. Mamma til en gutt på ti fra før.

Skrevet

Er 27 år, fra Stavanger,

Samboer i 8,5 år,

Venter første 30 september

Skrevet

28 år (..men er nok 29 når lille frø er her) Bor i Rygge. Vår første ventes 30.september ;) UL 2 mai..

Skrevet

Hei jeg er 23 uker på vei. Har termin den 22august etter ultralyd. Er 28 år og er lykkelig samboer og har en livlig gutt på 4 år fra før. Bosatt på Østlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...