Gå til innhold

September: BIM treff for oss i Lillestrøm området


tihi

Anbefalte innlegg

Vi hadde et meget koselig treff på Egon den 19.4. og jeg gleder meg til å treffe dere igjen!

 

Ja, for vi har satt av en ny dato for neste treff. Det blir på Egon (Lillestrøm så klart) den 31. mai kl. 19.30

 

Håper det kommer enda flere da!!

Her er det bare å melde seg på, så bestiller jeg bord!!

 

vi skravles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Det var kjempehyggelig 19. april, så jeg kommer også gjerne 31. mai. Tar med meg en annen september-mamma, så da sees vi!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt jeg, så dette kommer litt lenger opp. Hvor blir det av dere andre da? Kom igjen, heng med! La oss møte våren sammen med våre snart struttende mager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da skrekkelig lite respons på dette innlegget da. Hva skal vi gjøre med dette Otilie? (Jeg nekter å holde vervekampanje ved sjokoladereolene på OBS!!!! )

 

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Også dytter vi litt... :) Tror det er flere som har tenkt seg, men at noen svrare på BIM-treff sidene Samme for meg, så lenge det kommer folk! Ikke det at ikke du og jeg er folk men... :)

 

Sees på onsdag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, første gang jeg er på denne delen av siden, Hadde jo vært morro å blitt med på det treffet da, men jeg jobber til åtte og hadde ikke fått vært der før ni... typisk, for det kunne jeg tenkt meg.... men håper det blir flere treff?? ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...