Gå til innhold

September: når kjente dere spark utenpå?


Mokka79*gutt-12.09*

Anbefalte innlegg

Heisann:)er 20+5, kjenner den lille spreller i magen,men når er det vanlig at man kjenner det utenpå magen?er så spent:):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å kjenne spark i uke 17. Kjæresten min kunne kjenne det fra uke 18, og nå ser vi det og ler... Tror det varierer veldig. Hvis man ligger blir det tydeligere. Kos deg med magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen kjente 3 tydelige dult utenpå i går for første gang, da var jeg 20+1. (Da hadde jeg kjent bevegelser siden jeg var 18+1.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm,misunnelig nå på dere som kjente det såpass tidlig:):) men kan være at jeg kjenner det litt senere fordi morkaken ligger på forsiden og fungerer som en liten pute :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke ganske vanlig at man kjenner det senere hvis morkaka ligger på framsiden da? Men som trøst; En venninne av meg var ikke sikker på om det var bevegelser hun kjente før hun var langt over 22 uker... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kjente spark utenpå magen første gang da jeg var 20+noen dager. Jeg hadde kjent det tidligere, men det krever jo litt tålmodighet for mannen å holde hånden på magen i lange peroder og konsentrere seg voldsomt om å kjenne etter, da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min kjente spark for første gang da jeg var 17 uker pluss noen dager. Det var vel da jeg først ble sikker på at det var spark jeg kjente. Tror kanskje han hadde litt flaks og traff tilfeldigvis på en gang den lille tok hardt i.

Nå er jeg i snart 20 uker og kjenner spark hver dag, spesielt når jeg ligger på ryggen når jeg har lagt meg for kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...