Gå til innhold

Hei Snupi76:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Snøfilla!!

Så utrolig koselig!!! Det var herlig å høre, jeg unner henne virkelig det!

Du må hilse henne masse fra meg og si lykke lykke til!

Det gikk bra på forsamtalen. Tror du ikke at en av de andre to parene var ei jente fra parallell-klassen min da? Hva er egentlig oddsen for det??

Vi fikk vite at ventetiden ved Riksen er i ferd med å bevege seg opp mot 1 år, og vi får derfor ikke komme til behandling før i oktober. Det føles som en hel evighet til, og jeg vet ikke helt hva jeg skal føle. Er litt tom samtidig som jeg tenker at vi får lenger tid på å prøve å se om vi kan klare det selv. burde vel kanskje innse at det ikke kommer til å skje naturlig, men det er jo så mange andre som har klart det selv med dårlig sædkvalitet! ... huff, de tankene...

Hvordan går det med deg da? Du e jo midt oppi dette, jeg snakket nettopp om deg med en vennine, sa at jeg følger godt med og at du skal til uttak i morgen - stemmer det? Syntes jeg husker at du skal ha innsetting til fredag...

Jeg følger nøye med på alt som skrives her inne, men har llitt vanskelig for å få skrevet selv, erså mye å gjøre på jobben, + all planleggingen til bryllupet!! Jeg har prøvd kjolen idag, var nesten ingenting som måtte syes om!

Koselig at du tenkte på meg idag, du er så utrolig søt og omtenksom med alle her inne! Bare husk at jeg følger med deg og tenker masse på deg i denne tiden! Spennende!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4851596-hei-snupi76/#findComment-4868663
Del på andre sider

Ville bare henge meg på denne, er så morsomt å høre hvordan det går med jentene fra Broker. Vi må forresten treffes igjen snart, det hadde vært koselig :o)

Lykke til med bryllupsplanleggingen, og håper du får ventetiden til å gå!

Vi skal til forsamtale 3. mai, så nå ble jeg litt bekymret for at vi kanskje må vente til etter jul før det skjer noe. Men, men, det får vi vel vite på onsdag.

*Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4851596-hei-snupi76/#findComment-4869489
Del på andre sider

Hei igjen Snupi:-)

Som du ser gikk det bra med meg i dag. Hyggelig å lese om at alt snart er klappet & klart til bryllupet, det er bare sååååååå fantastisk å gifte seg:-) Og det er godt å ha noe annet å tenke på og glede seg over hvis det viser seg at det er veldig lang ventid på Riksen.

Vi var 5 jenter som hadde uttak der i dag, og det hente at de hadde opp til 10 uttak om dagen sa sykepleieren, så de ligger jo ikke på latsida der. Men det er like vel utrolig frustrerende for dere som går og venter og så gjerne vil komme i gang så fort som mulig.

Lykke til med videre forberedelser - koselig å vite at du følger med meg:-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4851596-hei-snupi76/#findComment-4877174
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...