Lilje74 Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Hvordan går det med deg for tiden? Hadde du en fin ferie? Jeg stresser som du sikkert har sett med svangerskapskurs.. håper det ordner seg. Kanskje treffes vi på kurs og i barselgruppe?
siricilla Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Hei du! Det går bra med meg. Har bare hatt litt nok BIM. Har vert skikkelig hormonell og sinna hele tiden på alt og alle. Stakkars mannen min, jeg er nemlig aldri sint så han blir kjempe bekjymra stakkar. Men jeg var på BIM treff på Peppes da, det var veldig koselig faktisk skal prøve å komme meg dit den 15 også. Har sett at du er aktiv for å komme på kurs. Jeg skal ikke det for jeg skal ta ks jeg vet du og det har jeg jo også gjordt før så jeg vet hva jeg går til på den fronten. Går man i barsel gruppe på Riksen etterpå? Trodde man gikk til helse stasjon jeg. Det gjorde jeg sist. Du da? Hvordan går det med deg? Vokser du. Jeg er "enorm" og føler meg allerede som en hval hihi. Klem
Lilje74 Skrevet 29. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2006 hei igjen, takk for svar :-) i dag har jeg en tung dag. Sambo er ikke hjemme og jeg har hvilt ut etter å ha jobbet overtid etc. denne uka. Huff, må bare lære meg at jeg ikke orker så mye nå som før... Det tar så lang tid å hente seg inn igjen. BIM-treff den 15? Typisk, jeg reiser til sambo den 12 og blir borte resten av måneden omtrent... Men satser på å ta meg en tur på den kule mage den 4.mai da. Føler meg også enorm. Har glemt å veie meg på en stund... men har nok vokst ja...Har blitt en hval jeg også... Hm... kanskje barselgruppene er noe man får tilbud om via helsestasjonen... Det er godt mulig jeg tar feil. Alt dette er jo nytt for meg. Jeg vet ikke engang hvor helsestasjonen min ev. er... siden jeg bare går til legen... Hadde glemt at du skal ta ks. Bra du får det når det er det du ønsker. :-) Jeg har mest lyst på vanlig fødsel, men synes det blir fryktelig skremmende hvis jeg ikke får vært med på noe forberedende kurs... Føler jeg har kontroll når jeg har kunnskap på forhånd... Tror iallefall det... Håper hormonene roer seg snart så du får fred. Ikke særlig morsomt. Straks er kl. over midnatt... og da går jeg inn i uke 23. Det er bra! God natt :-)
siricilla Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 God morgen:) Huff er mannen ute å reiser igjen? Min har holdt seg hjemme nå heldigvis. Skal han fortsatt reise så mye når babyen kommer? Hvordan takler du det. Man er jo alltid sårbar når den lille kommer mener jeg og alt er nytt og forvirrende, men må han jobbe borte så må han jo. Hva jobber han med egentlig? Må ikke svare altså jeg bare lurte. Jeg har ikke sett at det er noe treff den 4. mai, hva er det for slags "treff"? det den 15. er terminklubben for september. Ingen hadde barn fra før, bare jeg som venter nummer to og jeg var større enn de fleste (magen) følte meg litt teit, hadde vert så hyggelig å treffe deg synd du ikke kan komme:( Klem på morningen fra
Lilje74 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2006 Hei, så ikke denne før nå :-) Jeg kan godt fortelle hva han jobber med. Han er forsker. Forsøkene han jobber mot foregår i Sveits ved Geneve. Helt fram til juli kommer han til å være mest der nede.. men til sommeren - fra og med 1.juli kommer han hjem og skal kun ha en deltidsjobb her hjemme for en periode så vi får mye tid sammen. Det blir veldig bra!! :-) Det skal være et arrangement på den kule mage den 4. mai. (Se reklame for det i den rosa boksen til høyre.) Jeg tenker å gå på det. :-)
siricilla Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 hmm kanskje jeg skulle prøve det. Er litt pippip når det gjelder å gå på sånne steder jeg..
Lilje74 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2006 Jeg blir nødt til å gå alene siden sambo er borte, men har bestemt meg for å gå... Har lyst til å høre på Nylander + se butikken.. Så jeg kommer til å være der. :-) Har aldri vært på den kule mage før... Har ikke hatt så mange ukene på meg siden kvalmen sluttet heller da, og jeg har inntrykk av at de har litt for stive priser for min smak på den butikken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå