Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke har jeg fått mensen... skulle hatt den rundt 17 april..... ikke var testen positiv heller...

Men jeg har jo testet negativt før jeg da.. og vært gravid..

Blir bare så irritert, for jeg orker ikke å glede meg over at mensen ikke har kommet... for det gjør den.. garantert...... sukk

Blir nok ikke noe pergokur på meg heller neste pp.. Har gått på 8 doble.. og det er jaggu nok..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4851437-sm%C3%A5gal-her-jeg-sitter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff og huff, jeg vet hvor forferdelig det er å gå over tiden og ikke å mensen! Jeg skulle hatt den forrige tirsdag og så har den ikke kommet enda. Var på sykehuset i dag og hvis jeg ikke hadde hatt den timen så hadde jeg blitt riv ruskende GAL! Jeg har hatt pausemnd fra en dobbel pergokur, men det ser kanskje ut til at pergoen har gitt meg cyster i eggstokkene. Kanskje det er pga pergo din mens er forsinket også? Har du mulighet til å få en ul hos en gyn kanskje?

Stakkars deg som har gått 8 pergo-kurer, og så doble da! Herregud så slitsomt! Hvordan har du hatt det? Det er jamen litt av en bragd at du holder ut. Jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg, men det er det jo ikke, annet enn enn å sende deg masse gode tanker!

Klem fra meg

Hm... Tenkte bare at du kanskje har lengre lutealfase enn 14 dager, hvis det ofte går mer enn 14 dager fra EL og til tanta kommer.

Håper du slipper å vente så mye lenger - og snart skal dere på samtale og begynne med prøverør, og da blir det nok fart i sakene:-)

Klem

Annonse

hei!! Skjønner godt at du er sliten og irritert. Kjenner igjen meg selv. ganske frustrerende. Jeg måtte sitte å vente lenge på tanta når jeg gikk på pergo. Får håp at du er gravid. Kan jo være at du produserer hcg sent. uansett lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...