Gå til innhold

Hvilken yrke eller jobb har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å tenke over at vi er så mange ulike personer her,med samme ønske...og tro hva alle jobber med til daglig?

Jeg er lærer,enn dere da ?

Skrevet

Jeg er sykepleierstudent på siste året,

og jobber som hjelpepleier i deltid ved siden av.

Skrevet

Har ambulansefag og omsorgsfag..

Og vurderer nå å omskolere meg til helsefaglærer eller førskolelærer.. usikker enda.. drømmen min var å bli bioingeniør.,,

kan ikke jobbe i et tungt yrke siden jeg har en ryggskade og i tilegg har leddgikt..

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Konduktør på toget :-)

Har jobbet på kontor før, men plagdes litt med skuldre og nakke pga av stille sitting goran PC hele dagen så jeg byttet jobb og stortrives. Når jeg blir gravid så legger arbeidsplassen forholdene til rette slik at jeg slipper å gå i toget...

Skrevet

freelance oversetter/ "hjemmeværende"/ tidligere dagmamma

utdannet skole/sfo assistent og begynte på lærerutdannelsen men jeg traff så min mann og flyttet fra Norge

Skrevet

Studerer på mastergrad,sosiologi, er litt evig student med avslutningsvegring;). Jobber deltid 3 kvelder i uken med kosthold og trening, er selvstendig næringsdrivende.

Skrevet

Jeg er omsorgsarbeider, jobber i et bofellesskap!

Skrevet

Hei!

Jeg er sykepleier. Jobber på sykehjem.

Skrevet

jeg jobber som pedagosisk leder i barnehage. Er utdannet førskolelærer

Skrevet

Hei!

Jeg er sykepleier siden 2002, og trives med det da......jobber i Hjemmesykepleien.

Hvis jeg blir gravid igjen....som jeg håper veeeldig på, får jeg ikke lov å jobbe de tre første månedene pga belastningen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...