Gå til innhold

Noen som har 10 år mellom sin første og andre?

*Babylengsel*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 9 år mellom nr 1 og 2.

Kan være endel erting fra eldstemann av og til,men de har et helt spesielt forhold seg imellom.

Er veldig flinke til å vise at de er glade i hverandre.

Fikk også masse hjelp av eldstemann da nr 2 var baby.

Eldstemann blir jo helten,da...

En ulempe er at den yngste vil gjøre alt den eldste gjør,og skjønner ikke helt at han har sine begrensninger mht alder..

Syns ikke du skal la være å få barn fordi aldersforskjellen er stor,de har stor glede av hverandre uansett.

Hos oss er det 9,5 år mellom nr 2 og nr 3. Nesten 12år mellom 1 og 3... Og nå venter vi nr 4 om tre mnd, dere kan tro de to elste gleder seg til enda en små. De syntes lillegutt på 18mnd blir alt for fort stor, elsker å kose og leke med han. Det er kjempekos når de er så gammel når de blir storesøsken, setter mere pris på det da virker det som:o)

Hei. Jeg venter nr 4 og når hun/han blir født har mitt yngste barn rukket å bli 13 år :) de andre to er forøvrig 17 og 19 år. :) Vi spurte mine barn og min manns datter om det var greit om vi prøvde å få en unge sammen på forhånd. Det vet du det var :D Så nå gleder alle seg til å bli storebror/søster og til å være barnepiker :) Det at jeg og min mann er 37/42 år er ingen hindring. Får bare positive tilbakemeldinger overalt :) Lykke til og håper du får det til snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...