Gå til innhold

August: Fødeplass på Riksen i august/september? Meld deg på i dag!


Lilje74

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ringt til Rikshospitalet.

 

Årsaken til at jeg ikke har hørt noe om svangerskapskurs enda...

(selv om jeg satte meg opp på venteliste for 14. dager siden)

...er at det kun er 4 som har meldt seg på for september... og for dem på augustlista tror jeg det gjelder å mase litt...

 

Jeg ringte respesjonen på Riksen og sa at jeg ville snakke med noen ang. svangerskapskurs (Telefon: 23 07 00 00).

 

De har ikke noen ferdig plan for kurs, den jordmoren som har lyst til å holde kontakter listen med påmeldte og setter opp kurs...

 

De sa det er vanlig med kurs 4-5 uker før fødsel. Siden dette er midt i ferietiden, kan det jo være greit å vite om litt på forhånd...

 

...og hvis det faktisk blir slik at ingen jordmødre vil holde kurs i ferietiden... så bør vi jo få litt tid til å finne andre alternativer...

 

Jeg for min del satser på at svangerskapskurset skal kurere meg litt for angsten for å føde som jeg foreløpig bare fortrenger.

 

MELD DERE PÅ!

 

SPØR NÅR DET ER KURS...

 

Forstår at man pleier å danne en barselgruppe av gruppen som kommer på kurset. Det blir jo koselig så vi må bare få det til! :-D

Lilje74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også snakket med dem i dag, og da sa de at det var helt fullt i august og at de ikke hadde noen venteliste heller. Mèn! En eller annen jordmor skulle visst ha et ekstra svangerskapskurs 14. og 16. juni.. Så det har jeg fått plass på!! : ) : ) Kjempehappy nå! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig... Til meg sa de at det ikke var satt opp noe kurs for de med termin i august! Fint for deg at du fikk plass i juni da! Problemet mitt er at jeg ikke kan i juni... vil ikke gå uten sambo som ikke er hjemme i juni... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...