Gå til innhold

Anbefalte innlegg

... hvordan er det med "regelmessigheten" på sparkene til deres bebiser? Jeg runda 20 uker i dag, og har kjent liv siden 18+1. Det har vært "spark" hver dag, noen ganger mer og andre ganger mindre. Det er fortsatt ganske svakt, men jeg er ikke i tvil for å si det sånn ;o)

Men jeg klarer ikke å framprovosere sparkene (dvs dytte til magen/ bebisen) enda, de kommer i hytt og pine fra morgen til kveld. Føler dere som har kjent spark et par uker, noe som helst slags regelmessighet over sparkene? Eller til de som har kjent det lenger; Når begynte dere å skjønne når den var våken og når den sover? For meg føles det som den sparker uansett, siden det er så sporadisk.

Bare lurer altså, er ikke bekymret for noe som helst ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4850802-s%C3%A5-morsomt-%C3%A5-kjenne-liv-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nå ble jeg glad :)

Har det på samme måten som deg. Har kjent liv i et par uker. Er 19+3 i dag!

Hos meg er det sånn at en dag kan h*n være veldig aktiv med masse spark, for så neste dag at jeg nesten ikkekjenner noen ting.

Fredag og lørdag kjente jeg spark utenpå magen, mens i går kjente jeg bare svake dytt inni magen! Merkelig.

Jeg klarer heller ikke fremprovosere noen form for aktivitet inni der. DEt har bekymret meg, for det står jo alle steder at sukker er supert. MEn kanskje det bare er for tidlig enda til fremprovosering??

Hehe, hvis sukker skulle kunne framprovosere spark, burde jeg hatt en hyperaktiv unge allerede :-D Neida, det er sikkert riktig, men ikke før litt senere kanskje?! Så morsomt at vi har helt lik erfaring da!! På lørdag var det full baluba hele dagen inni der, søndag var det betraktelig mindre. Sikkert helt normalt ;-)

Men det er alltid godt å vite at det er flere som har det på samme måte!

Takk for svar :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...