Gå til innhold

Er det helt smertefritt for dere å ha sex nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå snart 5 måneder siden fødsel og det gjør fremdeles vondt når vi har sex. Vi bruker glidekrem og det hjelper jo, men jeg blør uansett etterpå hver gang og er ganske sår i noen dager. Er dette normalt eller burde jeg gå til lege? På 6 ukerskontrollen sa legen at jeg bare kunne ha sex og at alt så bra ut. Men det kjennes ikke sånn ut. Jeg vil at det skal bli bra igjen snart!!!!! Gruer meg jo til hver gang vi skal ha sex..

vil være anonym jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er nå 5,5 mnd og det er helt problemfritt for meg å ha sex nå. Var litt småvondt i begynnelsen, men etter et par mnd gikk det bra. Men det er sikkert forskjellig fra person til person. Sydde du mye?

Skrevet

Tja, jeg er ikke helt sikker. De sa det var noen små rifter, men hun brukte over en time på syinga og det var veldig vondt å sitte og gå i flere dager etter fødsel. Så kan jo hende det har noe å si...

Skrevet

litt over 5 måneder siden her, og ikke smertefritt nei=(

Skrevet

Få en lege til å se på deg. Tror ikke det er helt normalt å blø etter sex 5 mnd etter at du har født.

Skrevet

Hvis du ikke har fått tilbake mensen enda er kroppen i underskudd på østrogen og smører dårligere enn normalt. Da er man også mer utsatt for sopp-oppblomstring og eventuelt andre infeksjoner. Legen kan ta en dyrkningsprøve og sjekke om du har en infeksjon. Hvis ikke, er det bare å pøse på med Glid og vite at ting blir bedre når hormonene kommer på plass igjen :o) Går jo også an å ha masse forskjellig sex som ikke involverer penetrasjon! LItt variasjon, så slipper du å få vondt så ofte ?!

Skrevet

Hei,du er nå ikke alein nei.

Jeg fik keisersnitt det er 9 måneder sida nå,har haft vondt hver gang vi hadde sex,grua meg egentlig for sexen,men nå sidste gang :-))) Da hadde jeg ikke noe vondt,føltest som før i tida :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...