Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På min første gu da jeg var 14 sa turnuslegen jeg hadde til meg at jeg hadde bakoverbøyd livmor og at dette kunne føre til at jeg kunne ha problemer med å bli gravid! Noen her inne som har det samme og har noen synspunkt på det? I senere tid har leger sagt at dette er bare tull, men blir jo redd... Noen som har positive/negative erfaringer? Så lenger opp at noen hadde lest at SA kan forekomme, godt å lese at folk har lite erfaring med det! Min bestemor har bakovervendt livmor og hun har 4 barn, fikk sin siste da hun var over 40=) Det er jo et godt tegn! Noen som vet om det har noe å si for å bli gravid evt om det er noe jeg bør passe spesielt på hvis jeg skulel bli heldig å få en liten spire? Takker for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4850580-ja-bakoverb%C3%B8yd-livmor-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også bakoverbøyd livmor og fikk den samme beskjed av min lege, men selv har jeg vært gravid 3 ganger og det uten å prøve å bli gravid... så jeg vet ikke hvor mye hold det er i den teorien...

lykke til :-)

Annonse

Jeg har også bakoverbøydlivmor,men vet ikke om mine problemer skyldes det da.

Fødte datter i 97 og hun holdt på å komme til verden i uke 32,fikk åpning på 2-3 cm.Men heldigvis holdt hun seg til uke 38:-)

Andre graviditet endte i SA i uke 6...

3 gravidtet endte i sen abort i uke 18.Antagelig pga placenta løsnet og var lavt liggende....det var trist å miste lille Camilla.

Har lurt på om det med bblivmor har hatt noe å si,vet ikke....har aldri tatt det opp med gyn eller lege.

De burde jo ha nevnt det,visst det var en medvirkning pga det.

Uansett vet jeg om flere med bblivmor som har født barn uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...