Gå til innhold

August: 100 dager igjen; )


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

I dag er det akkurat 100 dager igjen til terminen min 2. august..håper de 100 dagene ikke legger alt for mange kilo til på kroppen min..er blitt svær og jeg trenger strengt tatt ikke flere kg..

 

Lykke til dere andre; ) er det noen flere som ikke har "så lenge" igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om 3 dager har jeg også 100 dager igjen, endelig :). Har termin 5 aug.

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei; )

 

Så artig da; ) da ligger vi jo ganske likt!

Formen min er fin men jeg bekymrer meg for vektstigningen.Har antageligvis mye vann i kroppen.

Enn du da? er dette din første? Jeg venter mitt andre barn,har ei datter på tre fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er også fin, men er sykemeldt pga kynnere. Så dagene kan bli litt lange...

Ja, dette er vår første. Så det blir kjempe spennende :). Off har lagt på meg masse jeg og, spesielt den siste måneden. Kan jeg spør hvor mye du har lagt på deg? Vet du om du ska ha gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heipådeg! har termin 2.august jeg også! hvor skal du føde? jeg har fått plass på ullevål, avd b. beg å bli utålmodig, er så spent på hvordan den lille gutten i magen ser ut.vet du hva du får?klemz og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Har 101 daga ijænn i dag.. Så i mårra!! : ) Satsa på at ræstn av svangerskapet vell bli like fint som d har vært t nu.. : ) Løkka t du å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..det er mange kilo..kremt..egentlig så tror jeg vekta vår er feil; før svangerskapet veide jeg rundt 62-63 kg,er 173 høy. Nå veier jeg 86 men de 10 siste kiloene har kommet på bare to uker..og det er jo merklig!

Jeg trener og spiser sunt derfor skjønner jeg lite av vektstigningen.

Artig at vi nærmer oss; ) Ganske mange som skal ha august baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der; )

 

Jeg skal føde på Stokmarknes sykehus,langt fra deg; )

Venter en gutt jeg også! Har ei jente fra før av på snart tre år.Lurer på hvem som får først av oss to da,kanskje skjer det samme dagen; )

 

Klemz til deg oxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 100 dager igjen i morgen! Herregud så fort tida har gått fram til nå, håper det går like fort framover også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...