Gå til innhold

November: Kor mange fra Sandnes?


momsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg er 9+3 på vei.. Foreløpig termin er 28.11..Ikkje så langt ennå, men håper tida vil gå fort! Dette er mitt 2. svangerskap, har ein gutt på snart 21 mnd.. Skal til legen 4. mai. Det skal bli greit..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 11uker i dag. Skal til første kontroll på tirsdag. Har vært til tidlig ul i uke 8 ( privat), men det hele føles ufattelig uvirkelig likevel. Kan fortsatt ikke tro det.... Første gang jeg er gravid, og måtte streve endel for å få det til..

 

Skal dere til jordmor i sandnes? Forsto det slik at det er bare en plass man går til, der ved den gamle togstasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skrømti!

Gratla då!! Det var godt at det klaffa til slutt!! Det er alltid kjekt!!:-)

 

Eg gjekk til jordmor ved den gamle togstasjonen sist svangerskap. Var ikkje heilt fornøyd, synst ho var litt rar ho eg gjekk til.Denne gong trur eg eg bare går til legen, synst sjølv at eg får like god sjekk der som hjå jordmora. Men har ikkje bestemt meg heilt ennå... Føler at eg har god tid på det. Også er det slik at eg er jo på andremann, og då er enn ikkje så ofte hjå legen... Det er iallefall det eg har hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg skal og gå der med gml togstasjonen... Hos en elle ei så hette Braut, kan d stemma?

Fussta svangerskapet mitt og dette her.. bare eg blei gravid snarere enn eg hadde trodd jaffal!

Slutta på pillene i januar og blei gravid i feb/mars! Trodde det gikk ei stund før systemet kom i gang igjen, men der tok jeg feil...

Ikkje det at det gjorde noe da.

Er gal fornøyd! :)

Kem du jekk til der som var rar? (e bare nysjerrige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Æg huske kje hailt kæ hu hette, men hu va litt eldre dama, trur ikkje hu hette Braut jallfall! Fyssta inntrykke av hu æg jekk hjjå, va at hu hadde glømmt å føra åpp at æg sko koma! Så æg kåm me urinprøve å alt slags, åså hadde æg kje en gång time! Fekk nye time vegå ittepå, då kåm hu søren mg fårsaint...

Æg jekk på svangersskapskurs, i regi av Sandnes helsestasjon! Då hadde me ai kjempe kjekke jordmor, ai litt store ai, så saie akkorat sånn d æ!!:-) Dette kan æg anbefala på d starkaste!!(men bare pga av det sosiale ittepå, kurse va grait nåk...) Me æ 5 ijen så har danna ai barselgruppa, me jekk adle på d sama kurse, på same gången!! Knall kjekt! Me bur litt spredde ront på Sandnes, men d jær ingenting!! Me jekk på baby kino kvær fredag, når den ennå va! så jekk me tur kvær mandag!! Me stortrivst i lag!!:-) Nå æ d jo helst får vårs egen del at me treffest, ongane æ me engång i blant! D æ vanskelikt å treffa kvarandre når me he bjynt på jobb...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...