Gå til innhold

Oktober: Så var det endelig Sandra`s tur til å....

Anbefalte innlegg

Skrevet

klare å snu seg ifra rygg til mage!!!!!!!!

hun blir 6mnd`er om ett par dager så nå er mamma lettet... hehe.... ;oD

viste jo at den tiden kom, men hun har liksom drøyd det ut...

litt bedagelig anlagt, hehe... ;oD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! :) Er så artig når dem får til nye ting.

Helene klarte det også for første gang i går :) Hun er 6 mnd i morgen. Hun har ligget en stund i halv-måne- fasong uten å få det til. Hun ble så stolt da hun klarte det i går. :) Mamma og pappa også naturligvis :)

Vi var litt spent på hvor lang tid det skulle ta før hun klarte det, for hun er 5 uker for tidlig født og da skal jo alderen hennes korrigeres ift utvikling. Trur nok det blir å ta litt tid før hun klarer å sette seg på rumpa. Hun har ikke vist interesse for det enda.

Artig dette :)

Skrevet

Gratulerer! Man blir jo så stolt. Alva snudde seg når hun var akkurat 5 mnd, nå har hun begynt å krype!

Skrevet

Klumpen min er overalt nå. Ruller som en gal og tok sitt første krabbeskritt igår. Kunne ønske hun roet seg litt :o) Hun første krabbet når hun var 5,5 mndr, så hun her er jo litt roligere. Har alltid misunt de som har barn som kan ligge å slappe av litt hehe Klager ikke altså. Har verdens skjønneste barn :o)

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det og! Storebror her krabbet da han var 5 mndr og løp da han var 9 mndr :o)) Lillemann er nå 6 1/2 mnd og krabber hvert øyeblikk. Altså litt tregere, men absolutt aktiv... Babystadiet går så fort over her i huset. Plutselig er de oppe og står, og d er nesten litt trist. Lillegutt sitter aldri rolig på fanget lenger, og er liksom kun i ro når han sover. Åler seg hit og dit, drar ut ledninger, tar "push-ups" uten knærne nedi - hi hi.

Jentene mine har vært litt roligere, så jeg har alltid trodd det har vært en guttefenomen, men jeg ser jo nå at du, Gulu har jente...

Skrevet

min kommer bare halveis,,,hehe,,

Skrevet

"godt" å høre at det ikke bare er snuppa mi som er litt treig....

i går kveld gjorde hun ikke annet!

hadde ikke før lagt henne ned på ryggen så var hun på magen igjenn! gøy ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...