Gå til innhold

Oktober: Så var det endelig Sandra`s tur til å....

Anbefalte innlegg

klare å snu seg ifra rygg til mage!!!!!!!!

hun blir 6mnd`er om ett par dager så nå er mamma lettet... hehe.... ;oD

viste jo at den tiden kom, men hun har liksom drøyd det ut...

litt bedagelig anlagt, hehe... ;oD

Fortsetter under...

Gratulerer!!! :) Er så artig når dem får til nye ting.

Helene klarte det også for første gang i går :) Hun er 6 mnd i morgen. Hun har ligget en stund i halv-måne- fasong uten å få det til. Hun ble så stolt da hun klarte det i går. :) Mamma og pappa også naturligvis :)

Vi var litt spent på hvor lang tid det skulle ta før hun klarte det, for hun er 5 uker for tidlig født og da skal jo alderen hennes korrigeres ift utvikling. Trur nok det blir å ta litt tid før hun klarer å sette seg på rumpa. Hun har ikke vist interesse for det enda.

Artig dette :)

Klumpen min er overalt nå. Ruller som en gal og tok sitt første krabbeskritt igår. Kunne ønske hun roet seg litt :o) Hun første krabbet når hun var 5,5 mndr, så hun her er jo litt roligere. Har alltid misunt de som har barn som kan ligge å slappe av litt hehe Klager ikke altså. Har verdens skjønneste barn :o)

Akkurat sånn har jeg det og! Storebror her krabbet da han var 5 mndr og løp da han var 9 mndr :o)) Lillemann er nå 6 1/2 mnd og krabber hvert øyeblikk. Altså litt tregere, men absolutt aktiv... Babystadiet går så fort over her i huset. Plutselig er de oppe og står, og d er nesten litt trist. Lillegutt sitter aldri rolig på fanget lenger, og er liksom kun i ro når han sover. Åler seg hit og dit, drar ut ledninger, tar "push-ups" uten knærne nedi - hi hi.

Jentene mine har vært litt roligere, så jeg har alltid trodd det har vært en guttefenomen, men jeg ser jo nå at du, Gulu har jente...

Annonse

"godt" å høre at det ikke bare er snuppa mi som er litt treig....

i går kveld gjorde hun ikke annet!

hadde ikke før lagt henne ned på ryggen så var hun på magen igjenn! gøy ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...